Povezivanje akademskog i realnog svijeta tržišnog komuniciranja u Europi

Autor: Marta Duić , 03. rujan 2015. u 22:00
Nenad Bogdanović, prodekan Agore/Žarko Bašić/PIXSELL

EDCOM je udruženje fakulteta, koledža i visokih škola za tržišne komunikacije ili kreativne industrije osnovano od strane Europske asocijacije agencija tržišnog komuniciranja.

Nenad Bogdanović, prodekan za međunarodnu suradnju Visoke škole tržišnih komunikacija Agora, odnedavno je i član boarda EDCOM-a, udruženja koje postoji desetak godina s misijom povezivanja akademskog svijeta,  ustanova koje školuju tržišne komunikatore i profesionalnog svijeta.

"Cijelo vrijeme radimo na spoju teorije i prakse da vidimo na koji način možemo što je više moguće približiti profesionalce i studente tako da im znanja i vještine kojima ih podučavamo na studiju budu bliski sa stvarnošću i profesionalnom praksom", kaže  Nenad Bogdanović. EDCOM (European Institute for Commercial Communication Education Bruxelles) je udruženje fakulteta, koledža i visokih škola za tržišne komunikacije ili kreativne industrije u Europi osnovano kao razvojno tijelo od strane EACA, Europske asocijacije agencija tržišnog komuniciranja. Kada si član EDCOM-a, a Visoka škola tržišnih komunikacija Agora to jest od 2008. godine, postajete djelom raznih aktivnosti poput redovitih godišnjih susreta ili studentskih natjecanja, a nastavnici šalju radove koji se tiskaju u raznim publikacijama.

"Ove 2015. će, po prvi puta, profesori iz članica EDCOM-a biti gosti EACA u Bruxellesu na Gala Effie balu koji je do sada bio zatvoren samo za svijet agencija", otkriva nam Bogdanović. U EDCOM-u je često slučaj da se lomi ta tanka granica između akademskog svijeta i profesionalaca u realnom sektoru jer većina nastavnika dolazi iz agencija, čak između 70 i 80 posto njih. Članstvo u EDCOM-u nudi još benefita, primjerice stalnu razmjena u svim poljima između članica – razmjenuju se studenti, nastavnici, programi, iskustva, zajednički vode konrefencije.  "Moja nova uloga, dakle to što sam postao jedan od pet članova boarda, obuhvaća daljnje približavanje profesionalaca i studenata i rad na novim projektima. Prvi projekt se odnosi na model certifikacije članica EDCOM-a gdje bi imali svojevrsni certifikat izvrsnosti koji bi dodjeljivala EACA članicama koje zadovolje kriterije.

Taj certifikat bi poručivao da te visoke škole i fakulteti isporučuju studente koji su dobili znanja što odgovaraju profesionalnim zahtjevima. U tom tijelu koje će certificirati bit će i ljudi iz agencija", kaže Bogdanović. Drugi projekt na kojem se radi jest burza radnih mjesta unutar kreativnih industrija na razini Europe, nešto poput interna burze radnih mjesta koja bi povezivala sve na jednom mjestu. U trećem projektu, napominje Bogdanović, ove godine stavljaju veći akcent na razvijanju modela zajedničkog izvođenja studija. "Ideja je da dvije do tri obrazovne ustanove članice zajednički izvode jedan studijski program, što je veliki benefit za studente koji će određene semestre obaviti u dvije ili tri europske zemlje s probranom ekipom nastavnika", poručio je Bogdanović.

Komentirajte prvi

New Report

Close