Nenad Bogdanović, prodekan za međunarodnu suradnju Visoke škole tržišnih komunikacija Agora, odnedavno je i član boarda EDCOM-a, udruženja koje postoji desetak godina s misijom povezivanja akademskog svijeta, ustanova koje školuju tržišne komunikatore i profesionalnog svijeta.
"Cijelo vrijeme radimo na spoju teorije i prakse da vidimo na koji način možemo što je više moguće približiti profesionalce i studente tako da im znanja i vještine kojima ih podučavamo na studiju budu bliski sa stvarnošću i profesionalnom praksom", kaže Nenad Bogdanović. EDCOM (European Institute for Commercial Communication Education Bruxelles) je udruženje fakulteta, koledža i visokih škola za tržišne komunikacije ili kreativne industrije u Europi osnovano kao razvojno tijelo od strane EACA, Europske asocijacije agencija tržišnog komuniciranja. Kada si član EDCOM-a, a Visoka škola tržišnih komunikacija Agora to jest od 2008. godine, postajete djelom raznih aktivnosti poput redovitih godišnjih susreta ili studentskih natjecanja, a nastavnici šalju radove koji se tiskaju u raznim publikacijama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu