Da je u Hrvatskoj puno talentiranih poduzetnika i kreativaca koji stvaraju proizvode i priče atraktivne i za razvijena izvozna tržišta, osvijeste nas i dizajneri koji više i ne moraju tražiti klijente, već im oni dolaze sami. Snagu naše dizajnerske pokazuje primjer Izvorke Jurić, osnivačice i kreativne direktorica studija Design Bureau Izvorka Jurić, koja se nedavno vratila iz Amsterdama gdje je svoj način rada predstavila na konferenciji First Round, prestižnom eventu koji okuplja svjetsku kremu u dizajnu. Javnosti poznata po dizajnu ambalaže i brendingu brojnih jakih imena kao što su ulje Brachia, kupinovo vino Kupilek, kozmetika Plasinia, bila je jedan od 12 predavača na konferenciji te ujedno i prvi predstavnik hrvatske dizajn scene pozvan na First Round. Tu su se našli i svoje projekte predstavili vodeći europski studiji poput Dumbar, Thonik, D8, Lava, Beau Colin, Giada Tamborrino, Tarek Atrissi Design, Bedow, Kokoro & Moi, Bond i Eduardo Aires, a Izvorka Jurić na konferenciji je predstavila projekt dizajna identiteta proizvoda i ambalaže za Hrvatsku kovnicu novca.
“Biti jedini iz Hrvatske koji rame uz rame s drugim respektabilnim europskim dizajn-studijima prezentira svoj način rada, veliko je priznanje našem dizajnu. Konferencija First Round održana je u spektakularnoj arhitekturi amsterdamskog Muzeja filma, a organizira ga UnderConsideration, poznati američki dizajn studio koji vodi nekoliko popularnih dizajn-blogova s višemilijunskim pregledima, među kojima je najpoznatiji Brand New. Ovaj nastup u skladu je s rastućom tendencijom zanimanja za rad mojeg dizajn studija među klijentima iz Europe, koji nam pristupaju zbog kvalitete dizajna. Iskustvo je sjajno, jer smo vidjeli kako na različite načine pristupiti istom cilju, a to je dotjerati svoju ideju do kraja. Zanimljivo je da svi mi, neovisno o veličini studija i statusu u industriji, imamo slične teme i izazove u poslovanju, od rada sa startupima do naplate usluga”, ispričala nam je Izvorka Jurić kojoj je europsko tržište otvorio ulazak Hrvatske u EU.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu