Odbila raditi za svjetskog lidera, usred krize osigurala bum brenda

Autor: Marta Duić , 02. ožujak 2021. u 14:50
Iva Goluža je brend Qushin pokrenula prije pet godina/EMICA ELVEĐI/PIXSELL

Odbila sam ih jer se ne želim pretvoriti tek u pružatelja usluge šivanja bez obzira koliko to bilo profitabilno. To nije moja priča, kaže Goluža.

Iako je poduzetnicu Ivu Golužu koja stoji iza brenda proizvoda za kućne ljubimce Qushin nedavno kontaktirao vodeći europski premium brend iz te branše s prijedlogom da za njih pod njihovom “kapom” proizvodi jastuke za kućne ljubimce, tu je priliku – odbila. Kako kaže, njena poduzetnička priča i put koji je zacrtala idu u smjeru povećanja proizvodnje, širenja asortimana te pozicioniranja brenda na stranim tržištima.

“Odbila sam ih jer se ne želim pretvoriti tek u pružatelja usluge šivanja bez obzira koliko to bilo profitabilno. To nije moja priča. I ja želim kao i oni stvoriti svoj brend i mislim da se to ne može kvalitetno napraviti ako radite i za druge, i to još za konkurenciju.

Jedan dio mene bio je počašćen zbog njihove ponude, a drugi pak razočaran načinom njihove komunikacije. Ta korporacijska bahatost je zapravo fascinantna i to od ljudi koji su tamo djelatnici.

Možda će netko pomisliti da sam donijela pogrešnu odluku, ali to jednostavno nije moj put, nije moja vizija. Ne zanima me tko što radi i ne trebam pratiti konkurenciju da znam da stalno moram raditi na novim idejama i proizvodima. Upravo zbog toga, a ne zbog suradnje s drugima planiram povećanje proizvodnje, zbog vlastitih proizvoda.

Za suradnju tipa cobrendinga smo uvijek, to smo ponudili i njima, ali nismo još dobili odgovor˝, otkriva Goluža koja priču brenda Qushin gradi pet godina.

Asortiman buja

Osnovni proizvod s kojim je izašla na tržište bili su jastuci koji su i danas najtraženiji proizvod te krevetići za kućne ljubimce koji se mogu uskladiti s identičnim dekorativnim jastucima, a danas imaju niz proizvoda od prostirka, dekica do torbi i igračka.

Qushin ima sedam zaposlenih, a sve se proizvodi u Zagrebu, u pogonu na Vrbiku gdje je i showroom. Osim na webshopu, brend je prisutan i u manjim specijaliziranim pet shopovima u Hrvatskoj, ali i diljem Europe.

“Manji pet shopovi sve više žele imati posebnije proizvode i razlikovati se od ponude ostalih pet shopova, a posebno od velikih lanaca koji gotovo svi imaju iste proizvode u ponudi. Oni više pažnje posvećuju kupcu, imaju taj individualniji pristup svojim kupcima što i mi preferiramo.

U Europi dugo postoji trend otvaranja pet boutiquea i sve je više vlasnika koji za ljubimce žele premium proizvode, i to ne samo u segmentu hrane, već i svih ostalih dodataka. Tako da ja predviđam da će vrlo brzo taj trend zahvatiti i Hrvatsku”, smatra Goluža.

Pohvalila se kako njihov web shop svake godine bilježi rast te je zaslužan za 50 posto njihova prometa. Najveće izvozno tržište im je Srbija, a slijede Njemačka, Austrija i Švicarska, a novi fokus su im tržišta zapadne Europe.

“Blagi porast internet kupnje koji smo lani ostvarili, i to u mjesecima u kojima smo prije korone uvijek bilježili pad, ulijeva mi hrabrost da su ovo vrijeme i okolnosti pravi trenutak za investiranje u razvoj – u nove proizvode, bolji webshop i naravno, digitalni marketing. Godinu smo završili s rastom od oko 10 posto”, precizira vlasnica.

Uskoro na tržište, otkriva, izlaži još jedan u nizu novih proizvoda – rukavica Qvixo. “Jedinstvena je i u svjetskim okvirima, a na inovativan i jednostavan način skuplja dlake kućnih ljubimaca s tekstilnih površina. To će biti komercijalan proizvod dostupan ne samo u pet shopovima, već i u drogerijama, supermarketima…,kaže Goluža.

Uskoro i novi webshop

Kroz desetak dana lansirat će i kolekciju torbi za nošenje manjih pasa, ogrlice, povodce te male torbice za šetnju u koju će stati mobitel, poslastice, vrećice i slično, a do kraja godine u planu su i keramičke zdjelice.

“Proizvodnja se odvija u prostoru od 100 m2, ali postaje nam tijesan, tako da je u planu i širenje proizvodnog pogona, posebno realiziramo li pregovore koje upravo vodimo s distributerima za strana tržišta.

Zadnja ulaganja su preuređenje showrooma i širenje asortimana, što se posebno odnosi na torbe, ogrlice i povodce. To je posve novi segment proizvoda u Qushin portfelju. Veće ulaganje koje slijedi bit će novi webshop, prilagođen i B2B kupcima”, otkriva za kraj Goluža.

Komentirajte prvi

New Report

Close