Napokon dočekali otvorenje nove ribarnice, pokrenuli i online narudžbe

Autor: Darko Bičak , 08. svibanj 2020. u 08:34
Novi je objekt u Biogradu, a DI Maris je usred pandemije pokrenuo i web shop, daje dobre rezultate

Trend dostave hrane u Zagrebu je već i prije korone bio u punom procvatu zahvaljujući dostavama poput Glova, Wolta i Pauze.

Koronavirus je doveo do situacije koja donosi nove izazove u poslovanju, a iako hrvatsko društvo lagano izlazi iz strogih ograničenja zbog Covida-19, još nije izvjesno koliko će oporavak trajati i koliko su štete konkretne tvrtke i cijeli sektori pretrpljeli.

Dok su neke tvrtke na samom počektu krize sredinom ožujka odlučile uslijed zabrane postojećeg poslovanja pričekati i vidjeti kako će se situacija razvijati, uz nadu da će ovom kaosu uskoro doći kraj, druge su se prebacile na razne alternative, primjerice dostavu.

Trend dostave hrane u Zagrebu je već i prije korone bio u punom procvatu zahvaljujući dostavama poput Glova, Wolta i Pauze, a sve više specijaliziranih maloprodaja je upravo zbog korone ubrzalo svoje precizne ili načelne planove te počelo nuditi tu uslugu. No, što mogu očekivati građani u manjim hrvatskim gradovima ili onima na Jadranu izvan turističke sezone?

Zadarska tvrtka DI Maris bavi se već devet godina maloprodajom ribe i ribljih prerađevina na širem zadarskom području s danas već pet svojih prodavaonica. No, pandemija koronavirusa i mjere kriznog stožera Civilne zaštite oko ograničenja rada tvrtki i kretanja ljudi im je dobrano ugrozilo poslovanje. Kako pojašnjava Luka Bolić, direktor prodaje DI Marisa, krizne mjere su im u početku zatvorile dvije prodavaonice koje su bile vezane uz tržnice dok su dvije uspjeli zadržati otvorenima.

“Upravo smo tih dana nakon što su proglašene zabrane planirali otvaranje nove ribarnice u Biogradu, no samo koji dan nakon toga je upravo taj grad postao jedan od žarišta zaraze te se svaki čas očekivalo da bude stavljen u karantenu, pa smo to odgodili za neko buduće vrijeme – otvorili smo je početkom svibnja”, kaže Bolić.

5

ribarnica s trgovinama na zadarskom području ima tvrtka DI Maris

Dodaje da DI Maris, koji je inače tvrtka-kći Marikomerca koji se bavi veleprodajom istovjetnih ribljih proizvoda, izvan sezone zapošljava 10-ak ljudi, a zasad će ih gotovo sve zadržati – jedan ugovor na određeno vrijeme neće zasad obnavljati. To su uspjeli jer su u samo nekoliko dana pokrenuli web trgovinu te dostavu svojih proizvoda.

“O internetskoj trgovini razmišljamo već neko vrijeme, no nikako da krenemo s tim. Kad je došla ova situacija, u svega par dana smo se organizirali s postojećom opremom i ljudstvom. Narudžbe se zaprimaju te se fiskalizirani račun izdaje u fizičkoj trgovini, a onda radnici iz zatvorenih ribarnica našim vozilom sa zamrzivačem dostavljaju robu na adresu. Iako u početku nismo imali tu mogućnost, omogućili smo i online plaćanje te opciju da se hrana naručuje za druge osobe, za starije roditelje i nemoćne rođake i susjede, a DI Maris provodi besplatnu dostavu već za narudžbu od 100 kuna”, pojašnjava nam Bolić.

Iako su uglavnom fokusirani za područje grada Zadra, ističe da su već imali većih narudžbi i izvan samog Zadra te očekuju da će u narednom razdoblju toga biti još više.

“Kupci odlično reagiraju na nove vijesti koje smo plasirali putem društvenih mreža te nam narudžbe za dostavu stalno pristižu. Iznimno su zadovoljni što im dostavljamo namirnice jer im tako omogućavamo da ne izlaze danas kad ostanak kući znači ne ugrožavanje sebe i svih oko sebe, istaknuo je Bolić.

Iako im najveći dio zarade dolazi u razdoblju turističke sezone, u DI Marisu ističu da se zasad još ne žele baviti procjenama za razdoblje od narednih nekoliko mjeseci nego im je bio prioritet organizirati poslovanje i zaštititi radnike i kupce od zaraze u danima najjžešće pandemije Covida-19.

I dok građani, izravno u trgovini ili putem internetskih narudžbi, još uvijek kupuju ribu i riblje prerađevine u manjim ili većim količinama, njihova matična veleprodajna tvrtka Marikomerc, koja posluje već 30 godina, je u potencijalno puno ozbiljniji problemima jer su gotovo svi njihovi kupci – restorani, zalogajnice, hoteli, odmarališta itd. su u potpunosti zatvorili svoja vrata na neodređeno vrijeme te i danas još nije izvjesno kako će izgledati turistička sezona i hoće li je uopće i biti.

Komentirajte prvi

New Report

Close