Organizacija različitih događanja kao što su seminari, poslovne radionice, tečajevi, promocije novih proizvoda, konferencije, kongresi te poslovna ili društvena primanja, iziskuje mnogo truda i kvalitetne pripreme. Nakon što ste se odlučili organizirati takvo događanje i imate naziv, datum te preliminarni program i broj sudionika, morate odabrati savršenu lokaciju koja ima kapacitete i opremu potrebnu za kvalitetnu realizaciju, a nakon toga slijede detalji poput veličine i postava dvorane, vrste audiovizualne opreme, broja i sadržaja pauza, cateringa i sl..
Bilo da organizirate manji event poput poslovnog sastanka ili nešto veći poput konferencije, uvijek želite ostvariti uspjeh i ostaviti dobar dojam. FORUM Zagreb je tu da vam u tome pomogne! Dugogodišnje iskustvo u kongresnoj industriji i veliki broj organiziranih događanja, čini nas vašim najboljim stručnim savjetnikom za organizaciju svih vrsta poslovnih i društvenih događanja. Postojeće iskustvo redovito nadograđujemo i stručnim usavršavanjem svih djelatnika, sudjelujući na brojnim radionicama i predavanjima, a direktorica je nositeljica certifikata CCMEP (Certified Croatian Meetings and Events Professional) Hrvatske udruge profesionalaca kongresnog turizma.