“U dvadeset godina skupi se cijela knjiga ponosnih trenutaka”, ističe Daria Mateljak, direktorica i partnerica u Hauska & Partner, savjetničkoj kući za organizacijske odnose i strateške komunikacije, s kojom smo razgovarali u povodu 20 godina njena rada u tvrtki, u studenom. Kao stručnjakinja u organizacijskim odnosima, strateškoj komunikaciji i društveno odgovornom poslovanju (DOP), Mateljak je bila dio turbulencija i naglih promjena u komunikacijskoj industriji koje su donijele drugačije trendove i mogućnosti.
“Ekrani koje koristimo za komunikaciju postaju dimenzijama sve manji, a informacija koje dnevno primamo, obrađujemo i razmjenjujemo sve je više. Danas komuniciramo puno više, brže, intenzivnije, ali i zanimljivije. Ovo mi se vrijeme više sviđa, unatoč mnogim negativnim pojavama komunikacijskog razvoja. Suvremene komunikacije pametnim organizacijama pružaju širi spektar izbora, kreativnosti pa i jednostavnijih načina da ulaze u interakciju i grade odnose s dionicima. Ali, došli smo i do još jednog važnog preokreta – konačno smo počeli shvaćati da je komunikacija samo sredstvo u stvaranju odnosa, a ne svrha ili cilj”, ističe Mateljak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu