Nalazimo se u situaciji bez presedana. Posljednjih mjeseci više ne vrijede ustaljena pravila i ne možemo nastaviti poslovati onako kako smo to radili prije krize. Ova je situacija pravi test liderstva za uprave kompanija jer je većina strategija za 2020., na kojima se zadnjih godinu-dvije radilo, s pojavom crnog labuda COVID-19 pala u vodu. Tvrtke koje će ovu krizu iskoristiti kao katalizator promjene, za koju bi inače trebalo nekoliko godina, iz nje će izaći jače, a one koje strah i otpor promjenama paralizira, izaći će oslabljene ili, u najgorem slučaju, neće preživjeti.
Ljudi od lidera žele mnogo toga – inspiraciju, viziju, osjećaj sigurnosti, hrabrost, jasnu komunikaciju… Međutim, sve to pada u vodu ako lideru nedostaje autentičnosti, ako ne shvaća da je njegova uloga u funkciji služenja organizaciji, a ne suprotno, i ako nema sposobnost empatije.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu