Flaster se uspješno zalijepio. Samo u Zagrebu stotinjak taksi vozila danas, a za koji mjesec možda i dva puta toliko, služi kao medij u projektu Flaster, biznisu inovativnog oglašavanja u pokretu u koji su se pred godinu dana upustili Filip Carić i Luka Glavaš.
Od početka do danas ovaj start-up projekt proširio se već u još tri grada u Hrvatskoj i Ljubljanu, s upitima za nove gradove i odredišta, a niz atraktivnih oglašivača i sve veći broj upita mladim investitorima govore da se isplatila dobra godina i pol analize tržišta i opcije za najbolji poslovni model.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu