Vozači Ubera i Bolta na ovaj način mogu zaraditi dodatnih 1800 kuna

Autor: Marija Crnjak , 28. listopad 2022. u 07:27
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Milijun i pol kuna uloženo u projekt jedinstven po inovativnosti.

Flaster se uspješno zalijepio. Samo u Zagrebu stotinjak taksi vozila danas, a za koji mjesec možda i dva puta toliko, služi kao medij u projektu Flaster, biznisu inovativnog oglašavanja u pokretu u koji su se pred godinu dana upustili Filip Carić i Luka Glavaš.

Od početka do danas ovaj start-up projekt proširio se već u još tri grada u Hrvatskoj i Ljubljanu, s upitima za nove gradove i odredišta, a niz atraktivnih oglašivača i sve veći broj upita mladim investitorima govore da se isplatila dobra godina i pol analize tržišta i opcije za najbolji poslovni model.

Pliva, Ina, Franck…

Zajedno s milijun i pol kuna ulaganja u projekt, koji je zbog inovativnosti jedinstven u EU i zbog toga idealan izvozni proizvod. Usto, u teškim vremenima dodatan je izvor prihoda za taksiste čiji je i dalje najvažniji zadatak kvalitetna i produktivna vožnja.

Cilj je postati platforma za premium oglašavanje, pojašnjavaju osnivači Flastera za Poslovni dnevnik. “Flaster je prva medijska tvrtka specijalizirana za mjerljivo vanjsko oglašavanje na brendiranim taksi vozilima s jedinstvenom tehnologijom koja će nam omogućiti retargetiranje publike zabilježene u blizini vozila. Stoga radimo kombinaciju više razina offline i online oglašavanja, i imamo dinamiku i opseg oglašavanja kao nijedan drugi medij. Konkretno, na taksi vozila postavljaju se folije koje ne oštećuju lak, i vozači se prijavljuju na našu aplikaciju koja hvata digitalne signale drugih mobilnih uređaja prolazika u radijusu od 15 do 20 metara”, pojašnjava nam Filip Carić.

Trenutno rade na usavršavanju noviteta poput spajanja offline i online oglašavanja i omogućavanja klijentima da imaju trenutan uvid u status njihovih kampanja, što je jedinstveno.  Trenutno se razvija i mogućnost povezivanja tako da se na uređajima korisnika pojavljuju online oglasi Flasterovih klijenata koji se oglašavaju na vozilima. Luka Glavaš pojašnjava da targetiranje tu ne staje.

“Cijela ideja od početka nam je bila imati višekanalnu komunikaciju, pa se oglašivači obraćaju izravno i putniku u taksi vozilu. Tako u vozilima imamo primjerice hladne Cockte ili pak Polleove proteinske čokoladice”, kaže Glavaš. Baza jakih oglašivača svakodnevno raste, zasad ih je 30-tak među kojima su uz već spomenuti Polleo Sport i Coctu i Pliva, JGL, Hrvatska lutrija, Glade, Franck, HEP, Ina, Phillips, De Longhi… Zašto baš taksi vozila?

“To je medij s visokim dosegom na ulicama grada koje su teže dostupne kroz ostale kanale promocije. Primjerice kad taksist pokupi putnika na zračnoj luci i zadrži se tamo 10-tak minuta, to je lokacija na kojoj oglašavanje nije baš jednostavno, pa taj isti taksi ide do recimo Španskog, usput pokupi impresije te parkira na cilju, gdje je također zamijećen. Mapa grada na kojoj vidimo kako je prošarana ruta taksista je impresivna i pokazuje nam koliko je snažan doseg kroz ovaj kanal”, kaže Carić.

Najviše Ubera i Bolta

Zasad je u bazi Flastera najviše vozila Uber i Bolt platforme iz Zagreba, Rijeke, Zadra, Splita i Ljubljane, a iako su i druge tvrtke dobro došle, trebaju udovoljavati nekim kriterijima. Budući da su vozači mini brend ambasadori Flastera, prvi korak je razgovor s vozačima.

1800 kuna

prihoda mogu ostvariti vozači od lijepljenja Flasterovih oglasa, no moraju imati i 150 kilometara na cesti dnevno

Da bi dobili naljepnice Flastera, oni ujedno moraju biti bar 150 kilometara dnevno na cesti, a vozila moraju biti neoštećena i stara najviše pet godina. Na stranicama Flastera navodi se da vozači od lijepljenja Flasterovih oglasa mogu ostvariti do 1.800 kuna prihoda.

“Svi vozači koji su nas isprobali vraćaju se po novi zakup, što je dokaz da se projekt ulovio. Također, od početka smo složili poslovni model koji će nam omogućiti pokretanje novih tržišta bez fiksnih troškova, što nam daje neograničene mogućnosti”, kažu nam osnivači Flastera.

Komentirajte prvi

New Report

Close