Burze tereta neizostavan su dio svakodnevnog planiranja. Tu korisnici nude svoje terete za koje još nisu pronašli transporte. Tako zauzvrat i pružatelji transportnih usluga mogu povećati iskoristivost svog slobodnog prostorno-utovarnog kapaciteta. Upravo iz tih razloga burze tereta i utovarnog prostora su korisne u svakom pogledu jer poboljšavaju poslovne rezultate. Nimalo ne čudi činjenica da u Europi postoji više od 100 transportnih burzi svih vrsta. To otežava i praćenje temi po pitanju tereta i utovarnog prostora.
Raspon transportnih burzi je velik, od onih manjih, specijaliziranih burza tereta s manje korisnika pa sve do velikih lidera koji broje nekoliko tisuća korisnika. Odabir ispravne burze tereta na prvi pogled se čini kao lak zadatak po principu što je više korisnika registrirano, to su veće mogućnosti za unosan posao. Ipak Marcel Frings, glavni predstavnik najveće europske transportne platforme TimoCom, smatra da je to zabluda. Kako bismo odvojili uspješne burze tereta i utovarnih prostora, dovoljna je jednostavna računica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu