Tvrtka Bisnode, stručnjak u sferi pametnih podataka, dio je privrede i društava na 19 tržišta na kojima je prisutna. Pomoću analitike i modela bodovanja, osigurava jasan uvid u ponašanje kupaca i pomoću dobijenih pametnih podataka rješava preduzetničke izazove na brz, pregledan i inovativan način. U tvrtci Bisnode su svjesni da odluke koje se donose svakog dana utječu na društvo, ljude i životnu sredinu i zato je cilj svojim poslovanjem pokazati odgovornost prema budućim generacijama. Iznova postavljeni održivi ciljevi tvrtke Bisnode u smislu obrade masovnih podataka najavljuju da će preduzetničke odluke u budućnosti biti još jednostavnije i manje rizične.
„Imamo pristup masovnim podacima. Cilj kompanije Bisnode je transformirati masovne podatke (eng. big data) u pametne podatke (eng. smart data) – pomoću preciznih, pravovremenih i sigurnih podataka tvrtkama možemo omogućiti pametno odlučivanje pri korištenju poslovnih prilika,“ rekao je generalni direktor kompanije Bisnode Magnus Silfverberg. „Uvjeren sam da pametni podaci doprinose boljem svijetu.“