Uz ove savjete, izbjeći ćete većinu neugodnih situacija!
Radite u call centru, tehničkoj ili korisničkoj podršci? Svakodnevno se „borite“ s agresivnim, zahtjevnim i ljutim klijentima? Količina stresa na poslu vam je ponekad neizdrživa?
već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Radite u call centru, tehničkoj ili korisničkoj podršci? Svakodnevno se „borite“ s agresivnim, zahtjevnim i ljutim klijentima? Količina stresa na poslu vam je ponekad neizdrživa?
Postoji rješenje!
Uz ovih 7 savjeta vaš boravak na poslu bit će mnogo ugodniji:
Reagirajte brzo – samoinicijativnost u prvom trenutku je vrlo bitna, vi trebate napraviti prvi korak u kriznom trenutku.
Održavajte komunikaciju – ne smijete prekidati komunikaciju dok ne postignete zadovoljstvo druge strane.
Ponudite alternativno rješenje – kad klijenta morate preusmjeriti kolegama, budite sigurni da ga preusmjeravate pravoj osobi i provjerite je li klijentov problem riješen.
Preuzmite odgovornost – bez obzira smatrate li se krivim ili ne preuzmite odgovornost za situaciju koja je nastala. To će vam olakšati njeno rješavanje.
Budite iskreni – druga strana sigurno zna kada ste iskreni, a kada ne. Laganje u kriznom momentu je znak profesionalne nezrelosti. Trebate biti iskreni.
Priznajte grešku – ako ste pogriješili trebate se ispričati drugoj strani. Tako ćete smiriti situaciju i održati povjerenje.
Zadržite klijenta – vaša je obaveza nakon situacije zadržati klijenta. Ne libite se pozvati ga opet i uvjeriti se da je ostao zadovoljan.
Ako su vam ovi savjeti korisni, onda imamo odličnu ponudu za vas!
Prijavite se na seminar Poslovnog dnevnika i riješite se nepotrebnih frustracija jednom za svagda!
Naziv seminara: " Telefonska komunikacija – nezadovoljni klijenti "
što žele i koji cilj imaju „teški“ sugovornici i nezadovoljni klijenti
kako upravljati vlastitim osjećajima
kreirati rješenja po mjeri klijenta, ali i po mjeri poduzeća
postavljati prava pitanja u pravo vrijeme
ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentirajte prvi
Uključite se u raspravu
Pridružite se najvećoj poslovnoj zajednici u Hrvatskoj!
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu