Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Zimski uvjeti: Evo kada ne biste trebali ići u autopraonicu

Autor: Poslovni.hr
10. prosinac 2021. u 09:51
Podijeli članak —
Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL

Trebali biste izbjeći toplinski šok…

Automobil zimi treba jednako često prati kao i u ljetnim mjesecima, navode u Njemačkom autoklubu (ADAC). Neosporno je da se čist automobil može vidjeti ranije na cesti, pogotovo po lošem vremenu zahvaljujući odsjajima svjetlosti. No od uvođenja obaveznih dnevnih svjetala za automobile, ova prednost više nije toliko presudna, piše HAK revija.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Je li istina da je automobil zimi zagađen ostacima soli na cesti? Da i ne. Izjava da zimska prljavština – agresivna, slana lužina – ima enormno korozivni učinak na lak, tj. da se mora što češće uklanjati, odnosi se samo na prethodno oštećene dijelove automobila (ogrebotine ili ljuštenje). Međutim, besprijekorno lakirane površine lako se mogu nositi s tim napadima prljavštine. Čak ni podnica vozila obično nema probleme s korozijom: uz tvornički izrađene brtve, poboljšanu zaštitu podvozja i korištenje pocinčanog lima.

Automobil zimi treba jednako često prati kao i u ljetnim mjesecima, navode u Njemačkom autoklubu (ADAC). Neosporno je da se čist automobil može vidjeti ranije na cesti, pogotovo po lošem vremenu zahvaljujući odsjajima svjetlosti. No od uvođenja obaveznih dnevnih svjetala za automobile, ova prednost više nije toliko presudna, piše HAK revija.

Je li istina da je automobil zimi zagađen ostacima soli na cesti? Da i ne. Izjava da zimska prljavština – agresivna, slana lužina – ima enormno korozivni učinak na lak, tj. da se mora što češće uklanjati, odnosi se samo na prethodno oštećene dijelove automobila (ogrebotine ili ljuštenje). Međutim, besprijekorno lakirane površine lako se mogu nositi s tim napadima prljavštine. Čak ni podnica vozila obično nema probleme s korozijom: uz tvornički izrađene brtve, poboljšanu zaštitu podvozja i korištenje pocinčanog lima.

U praonicu ne biste trebali ići kada su temperature ispod -10 stupnjeva Celzija. Trebali biste izbjeći toplinski šok kada voda iz autopraonice, čija je temperatura oko 10 do 30 stupnjeva Celzija, pokrije dijelove vozila koji su nedavno bili izloženi ledenoj hladnoći.

Autor: Poslovni.hr
10. prosinac 2021. u 09:51
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close