Jadran je ljeti pun turista, a naši proizvodi sa sjevera na moru teško prolaze, pogotovo u Dalmaciji. Trebalo bi više ulagati u promociju domaćih proizvoda koji bi se mogli nuditi stranim turistima", kaže Mirjana Črnčec iz OPG-a Črnčec iz Nedelišća, gdje je održan 2. Regionalni plac pokrenut na poticaj Međimurske županije. Obitelj Črnčec se proizvodnjom voćnih vina od višnje, aronije, šljive, kupine i ribizle bavi 15 godina, osvajaju nagrade na međunarodnim natjecanjima, a najviše prodaju na kućnom pragu i u okolici.
Plasman na destinacijama na obali bio bi pravo rješenje, oživotvorenje onoga što se popularno naziva povezivanje "zelene" i "plave" Hrvatske. Na Regionalnom placu u dvorani MESAP-a okupilo se više od 90 izlagača, dvostruko više nego na prvom, što potvrđuje da mali proizvođači željni izravnog kontakta s kupcima.