Kad Bojana Bojića, suosnivača vrtlarske tvrtke Hortus, pitate po čemu se ponuda njegove tvrtke razlikuje od konkurencije, odgovorit će vam “po osmjehu, zaljubljenosti u život i prirodu”, i to će vam namigujući pojasniti dok stoji usred gradilišta novog projekta. Samo letimičan pogled na desetke promo fotki i video uradaka koje Hortusovci sami snimaju i stavljaju na društvene mreže pokazuje da se ne šali.
Hrvatski gledatelji i entuzijasti tu imaju skoro pa domaću verziju britanske legendarne emisije Garden Rescue, u kojoj ekipa prenosi gromade kamenja i kopa rupetine uz osmjeh i zezanje. A rade ozbiljne vrtlarske projekte, uključujući suhozide i ostale građevinske zahvate koji su sastavni dio ovog sve popularnijeg biznisa.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu