U danima kada su zdravlje i dobrobit svih od ključne važnosti, komunikacijska industrija odlučila se iz svojih domova osvrnuti na najbolje projekte u protekloj godini i pritom potaknuti kreativnost koja će nam omogućiti da nastavimo svoje živote te pomoći u stvaranju boljega društva.
Kako ističu iz Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), industrija tržišnih komunikacija ne predaje se u kriznim situacijama stoga se proglašenje najboljih projekata industrije, koje se niz godina održavalo na Danima komunikacija u Rovinju, ove godine održati online. Prve večeri , u četvrtak riječ su dobili pobjednici natjecanja IdejaX i MIXX, dok će druga večer biti posvećena najefikasnijim marketinškim projektima natjecanja Effie.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu