Vegeta, Cedevita i Argeta tri su hrvatska brenda koja su našla svoje mjesto u TOP 5 ljestvice najmoćnijih u regiji.
Pokazalo je to istraživanje slovenskog Valicona, agencija za tržišno savjetovanje i istraživanje, specijalizirane za tržište zemalja bivše Jugoslavije. Na njihovoj, sad već tradicionalnoj ljestvici 25 najjačih robnih marki u Hrvatskoj, Sloveniji, BiH, Srbiji i Makedoniji, ukupno je devet domaćih brendova koji su svojim plasmanom dokazali da se, kako napominju u Valiconu, za vrhunsko pozicioniranje na tržištu kao imperativ uvijek postavlja konstantni rad, inovacija i jaka priča. Riječ je o, uz već navedene, Smokiju, Cockti, Jani, Kikiju, Podravka juhama i Dukatovim jogurtima. Najsnažnijim brendom regije Valicon je proglasio Milka čokolade, uz obrazloženje da su suvereno na vrhu njihove ljestvice jer već nekoliko godina pokazuje inovativnost u kombiniranju klasičnog marketinga, samog proizvoda te cjenovnog pozicioniranja, uz širenje u sve za Milku legitimne kategorije proizvoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Emil je domaći brend, Argeta je slovenska, možda bi nam Sanja mogla prezentirati, kako namazati tanku šnitu kruha sa što manje paštete Argete
Argeta veze nema s Hrvatskom niti ista pridonosi Hrvatskoj. Dvije tvornice su u BiH i SLO,sirovina isto nije iz RH….samo je tržište za Argetu hrvatsko
Uključite se u raspravu