Almir Okanović, glavni kreativni direktor agencije BBDO, u razgovoru za Poslovni dnevnik govori o kampanji 'Ostajemo di smo' te svim izazovima s kojima su se susreli snimajući ovu dosad najskuplju reklamu za Ožujsko pivo. Osvrnuo se i na ostale kampanje, odabir glumaca i suradnika i otkrio koja mu je od marketinških ‘operacija’ najvažnija i zašto.
Koliko dugo vaša agencija radi na kampanjama Zagrebačke pivovare? Koje još brendove osim Ožujskog pokrivate?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu