Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

U SAD-u zlato za reklamu Čipi čipsa

Autor: Biserka Ranogajec
15. veljača 2006. u 06:30
Podijeli članak —

Kampanja za Franck Čipi čips koju je osmislio i izradio tim marketinške agencije Grey Worldwide Zagreb nagrađena je prvom nagradom na Mobiusu, međunarodnom reklamnom festivalu u Los Angelesu. Ove godine na festival, koji se održava 35 godina, pristiglo je nekoliko tisuća radova iz 34 zemalje. Lani je agencija primila srebrno priznanje za kampanju “Opameti se, čitaj knjige!”, osmišljenu za potrebe Jesenski & Turka. Zagrebačka agencija je sredinom 2005. osmislila TV spotovove koje je režirao Markus Walter. Snimljena su četiri spota koji prikazuju “sudbine” osoba koje prijateljima bez pitanja “gurnu” ruku u vrećicu i ukradu Čipi čips. Ali jednoga poklopi klavir, drugog kontejner, trećeg meteor, a četvrtog odnese građevinska kugla za rušenje. Ti su spotovi lani nagrađeni i na opatijskom festivalu Festo kao najbolja hrvatska televizijska kampanja.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kampanja za Franck Čipi čips koju je osmislio i izradio tim marketinške agencije Grey Worldwide Zagreb nagrađena je prvom nagradom na Mobiusu, međunarodnom reklamnom festivalu u Los Angelesu. Ove godine na festival, koji se održava 35 godina, pristiglo je nekoliko tisuća radova iz 34 zemalje. Lani je agencija primila srebrno priznanje za kampanju “Opameti se, čitaj knjige!”, osmišljenu za potrebe Jesenski & Turka. Zagrebačka agencija je sredinom 2005. osmislila TV spotovove koje je režirao Markus Walter. Snimljena su četiri spota koji prikazuju “sudbine” osoba koje prijateljima bez pitanja “gurnu” ruku u vrećicu i ukradu Čipi čips. Ali jednoga poklopi klavir, drugog kontejner, trećeg meteor, a četvrtog odnese građevinska kugla za rušenje. Ti su spotovi lani nagrađeni i na opatijskom festivalu Festo kao najbolja hrvatska televizijska kampanja.

Autor: Biserka Ranogajec
15. veljača 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close