Mekedonska marketinška agencija New Moment New Ideas Company Y&R Skopje jedna je od rijetkih koja se može pohvaliti da je osvojila nagradu koju vole nazivati Oscarom kreativnosti – Canneskog Lava. Za kampanju "Zajednička molitva" ne samo da su osvojili lava već nagradu Titanium Lion koju do sada nitko s ovih prostora nije uspio osvojiti.
Nagrađenom kampanjom Zajednička molitva vlada Republike Makedonije htjela je promovirati vjersku toleranciju, a New Moment za tu je priliku ujedinio Kršćane i Muslimane i snimio spot. O stanju na malom ali kreativnom makedonskom marketiškom tržištu New Momenta razgovarali smo sa Sašom Peševom, direktorom nagrađene agencije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Glavni klijenti iz automobilske industrije, telekom operateri i financijske institucije, svi su rezali budžete od kad je nastupila kriza 2009. Situacija će vjerojatno krenuti na bolje, no da se vrate stari budžeti trebat će i više od pet godina.
Užasno je jaka veza politike i biznisa u dijelu marketinga. Male nezavisne agencije teško dolaze do izražaja. Ali to je i generalna ocjena za ostala tržišta na Balkanu, uključujući i Sloveniju.[/i]
Uključite se u raspravu