Twitter, Facebook, i blogovi mjesta su na kojima ljudi pričaju o kompanijama. Kompanije su toga svjesne, stoga sve pažljivo osluškuju, zahvaljujući softveru “dovoljno pametnom da zaključi koje emocije stoje iza riječi”, piše Business Insider.
Softveri za društvene medije danas ne pronalaze samo spominjanje tvrtke ili proizvoda, nego pomažu organizaciji razumijeti što ljudi osjećaju prema njoj ili njezinu proizvodu. Ta se tehnologija naziva “analiza osjećaja”, i koristi složene matematičke algoritme za “obradu prirodnog jezika”. Njima se omogućuje kompaniji da razumije cjelokupnu poruku tisuću spominjanja u mjesec dana, te da pronalazi tweetove ili komentare koji zahjevaju osobni odgovor.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu