Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Trik kojim vas trgovci mame da kupite skuplji proizvod: Jednom kad ga prepoznate, vidjet ćete ga svugdje

Autor: Poslovni.hr
05. travanj 2021. u 09:49
Podijeli članak —
FOTO: Pixabay

Trgovine koriste čitav niz trikova kako bi vas natjerale da trošite više.

Od senzacionalnih  “platiš dva, treći dobiješ gratis” akcija, (iako vam zapravo možda ne treba ni jedan artikl), do glazbe, osvjetljenja i smještaja na policama, trgovine koriste čitav niz trikova kako bi vas natjerale da trošite više.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Psihologinja Julie Smith na svom Tiktoku otkrila je trik zbog kojih vam se preskupi artikl čini znatno povoljnijim.

Od senzacionalnih  “platiš dva, treći dobiješ gratis” akcija, (iako vam zapravo možda ne treba ni jedan artikl), do glazbe, osvjetljenja i smještaja na policama, trgovine koriste čitav niz trikova kako bi vas natjerale da trošite više.

Psihologinja Julie Smith na svom Tiktoku otkrila je trik zbog kojih vam se preskupi artikl čini znatno povoljnijim.

Kao primjer je ponudila sladolede – jedan koji stoji  3 funte, drugi koji stoji osam funti. Sladoled od osam funti čini se preskup, a obzirom na pet funti razlike svi će htjeti onaj jeftiniji.

Kako bi se (pre)skupi sladoled činio prihvatljivijim, trgovci stavljaju mamac – sladoled od sedam funti, prenosi Net.hr.

“Oni zapravo ne žele da kupite taj od sedam funti, on je samo mamac kako bi skuplji sladoled djelovao kao dobra prilika. Bez mamca, uspoređujete sladolede od tri i osam funti, ali s mamcem – pa zašto ne biste uzeli ovaj od osam funti, samo je funtu skuplji”, kazala je.

Pojasnila je i kako psihološki efekt kadriranja koriste sve trgovine od restorana do tehnoloških divova.

Autor: Poslovni.hr
05. travanj 2021. u 09:49
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close