Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Trećina Amerikanaca ne bi kupila kineski brend

Autor: Poslovni dnevnik
13. svibanj 2013. u 21:59
Podijeli članak —
81 posto njih reklo je kako bi proizvod kupili ako bi brend bio japanski

81 posto njih reklo je kako bi proizvod kupili ako bi brend bio japanski.

Trećina Amerikanaca ne bi kupila neki brend ako bi znali da je kineski, pokazalo je istraživanje američke tvrtke za razvoj brendova HD Trade Services.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Na pitanje 'biste li kupili proizvod kada biste znali da je taj brend u vlasništvu kineske kompanije' 32 posto reklo da ne bi kupilo takav proizvod od 1500 ispitanih. Za ilustraciju, 81 posto njih reklo je kako bi proizvod kupili ako bi brend bio japanski. Direktor tvrtke koja je provela istraživanje izjavio je kako vjeruju da su kineski brendovi stigmatizirani jer postoji čvrsta predrasuda da su slabije kvalitete, ali i općenitog negodovanja kineske politike.

Trećina Amerikanaca ne bi kupila neki brend ako bi znali da je kineski, pokazalo je istraživanje američke tvrtke za razvoj brendova HD Trade Services.

Na pitanje 'biste li kupili proizvod kada biste znali da je taj brend u vlasništvu kineske kompanije' 32 posto reklo da ne bi kupilo takav proizvod od 1500 ispitanih. Za ilustraciju, 81 posto njih reklo je kako bi proizvod kupili ako bi brend bio japanski. Direktor tvrtke koja je provela istraživanje izjavio je kako vjeruju da su kineski brendovi stigmatizirani jer postoji čvrsta predrasuda da su slabije kvalitete, ali i općenitog negodovanja kineske politike.

Istraživanje koje je provedeno nedavno pokazalo je kako 94 posto Amerikanaca zapravo ne zna niti za jedan kineski brend, a ostali koji su znali navesti bar jedan najčešće su znali za Lenovo, Baidu i Huawei. I premda je Kina druga najveća ekonomija na svijetu i većina proizvoda se radi upravo tamo, Amerikancima su njemački proizvodi sinonim za kvalitetu tehničkih proizvoda. 

Autor: Poslovni dnevnik
13. svibanj 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close