Trećina Amerikanaca ne bi kupila neki brend ako bi znali da je kineski, pokazalo je istraživanje američke tvrtke za razvoj brendova HD Trade Services.
Na pitanje 'biste li kupili proizvod kada biste znali da je taj brend u vlasništvu kineske kompanije' 32 posto reklo da ne bi kupilo takav proizvod od 1500 ispitanih. Za ilustraciju, 81 posto njih reklo je kako bi proizvod kupili ako bi brend bio japanski. Direktor tvrtke koja je provela istraživanje izjavio je kako vjeruju da su kineski brendovi stigmatizirani jer postoji čvrsta predrasuda da su slabije kvalitete, ali i općenitog negodovanja kineske politike.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu