Stvar je domoljublja činiti dobro za svoj okoliš

Autor: Lucija Špiljak , 08. travanj 2021. u 22:00
TV spot osmislila agencija BBDO, u njemu poznata lica čiste uz zvuke domoljubnih pjesama/PD

Ožujsko pivo u novoj kampanji ukazuje na ilegalna odlagališta otpada u RH. Cilj je očistiti ih 15.

Ožujsko pivo lansiralo je novu društveno odgovornu kampanju pod nazivom ‘Čuvaj, pazi, ne bacaj!’ kojom žele ukazati na problem velikog broja ilegalnih odlagališta otpada u Hrvatskoj.

U suradnji s udrugama i klubovima iz cijele Hrvatske u narednih nekoliko mjeseci planiraju očistiti 15 ilegalnih deponija.

“Bila nam je želja probuditi emociju kod naših sugrađana i još jednom dati konkretan doprinos podizanju kvalitete života u zajednici što ćemo učiniti kroz ove akcije čišćenja”, rekla je Ana Štebih Pinjuh, direktorica marketinga Zagrebačke pivovare.

Žuja godinama podržava niz kulturnih, sportskih i nevladinih institucija s ciljem unapređenja kvalitete života u zajednici u kojoj djeluje, a u njihovim akcijama čišćenja sudjelovat će volonteri i predstavnici Zagrebačke pivovare te udruga i klubova iz cijele Hrvatske.

Premijerno je predstavljen i TV spot koji je nastao u suradnji s kreativnom agencijom BBDO pod vodstvom Almira Okanovića, a režiju potpisuje Bruno Anković.

Spot prikazuje emotivne scene iz zagađenog okoliša uz pratnju domoljubne pjesme i uz već znana lica glumaca Gorana Bogdana, Gorana Navojca i Renea Bitorajca.

“Odlučili smo o ovom problemu progovoriti onako kako najbolje razumijemo – kroz prigodnu domoljubnu pjesmu. Želimo potaknuti ljude da se angažiraju i učine nešto dobro za okoliš”, istaknuo je Zlatko Novaković, senior marketing manager za Ožujsko pivo.

Komentirajte prvi

New Report

Close