Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Stvar je domoljublja činiti dobro za svoj okoliš

Autor: Lucija Špiljak
08. travanj 2021. u 22:00
Podijeli članak —
TV spot osmislila agencija BBDO, u njemu poznata lica čiste uz zvuke domoljubnih pjesama/PD

Ožujsko pivo u novoj kampanji ukazuje na ilegalna odlagališta otpada u RH. Cilj je očistiti ih 15.

Ožujsko pivo lansiralo je novu društveno odgovornu kampanju pod nazivom ‘Čuvaj, pazi, ne bacaj!’ kojom žele ukazati na problem velikog broja ilegalnih odlagališta otpada u Hrvatskoj.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U suradnji s udrugama i klubovima iz cijele Hrvatske u narednih nekoliko mjeseci planiraju očistiti 15 ilegalnih deponija.

Ožujsko pivo lansiralo je novu društveno odgovornu kampanju pod nazivom ‘Čuvaj, pazi, ne bacaj!’ kojom žele ukazati na problem velikog broja ilegalnih odlagališta otpada u Hrvatskoj.

U suradnji s udrugama i klubovima iz cijele Hrvatske u narednih nekoliko mjeseci planiraju očistiti 15 ilegalnih deponija.

“Bila nam je želja probuditi emociju kod naših sugrađana i još jednom dati konkretan doprinos podizanju kvalitete života u zajednici što ćemo učiniti kroz ove akcije čišćenja”, rekla je Ana Štebih Pinjuh, direktorica marketinga Zagrebačke pivovare.

Žuja godinama podržava niz kulturnih, sportskih i nevladinih institucija s ciljem unapređenja kvalitete života u zajednici u kojoj djeluje, a u njihovim akcijama čišćenja sudjelovat će volonteri i predstavnici Zagrebačke pivovare te udruga i klubova iz cijele Hrvatske.

Premijerno je predstavljen i TV spot koji je nastao u suradnji s kreativnom agencijom BBDO pod vodstvom Almira Okanovića, a režiju potpisuje Bruno Anković.

Spot prikazuje emotivne scene iz zagađenog okoliša uz pratnju domoljubne pjesme i uz već znana lica glumaca Gorana Bogdana, Gorana Navojca i Renea Bitorajca.

“Odlučili smo o ovom problemu progovoriti onako kako najbolje razumijemo – kroz prigodnu domoljubnu pjesmu. Želimo potaknuti ljude da se angažiraju i učine nešto dobro za okoliš”, istaknuo je Zlatko Novaković, senior marketing manager za Ožujsko pivo.

Autor: Lucija Špiljak
08. travanj 2021. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close