Šaljivi i ironični savjeti HGSS-a dopiru i do najpustolovnijih

Autor: Marta Duić , 24. rujan 2020. u 21:59

Hrvati se vole našaliti na vlastiti račun pa vjerujem da su upravo zato toliko dobro prihvatili objave

Nedavnom akcijom čišćenja Mikića jame u Karlovačkoj županiji, Lidl Hrvatska nastavlja s projektom zaštite hrvatskog krškog podzemlja u suradnji s HGSS-om i inicijativom Čisto podzemlje. Ukupno je od početka projekta očišćeno šest lokacija, iz kojih je izvađeno više od 25 kubika otpada.

Mikića jama je na području Orijevca u blizini Perjasice i duboka je 28 metara, a u njoj su bile velike količine komunalnog otpada poput plastične ambalaže, kanistera, boca, limenki, odjeće te sitnog i krupnog kućanskog otpada. Čišćenju jame iz koje je izvađeno pet kubika otpada pridružili su se i predstavnici Lidla Hrvatska, pročelnik HGSS-a Josip Granić te blogeri i youtuberi. Lidl Hrvatska je inicijativi u ožujku 2020. donirao 200.000 kuna u sklopu partnerstva svoga brenda Okusi zavičaja i HGSS-a. To je speleolozima iz Čistog podzemlja vrijedan resurs u naporima da očiste jame i špilje te tako svima nama osiguraju čistu pitku vodu.

“Ova suradnja s Lidlom nama je odlična jer smo u specifičnoj korona 2020. godini dosad udvostručili količinu očišćenog otpada, a puno još planiramo”, poručuje Ruđer Novak, član HGSS-a i pokretač inicijative Čisto podzemlje.

U povodu 70. obljetnice postojanja, na izložbi Trending #HGSS70 Hrvatska gorska služba spašavanja predstavila je u Zagrebu svoje najkreativnije objave s društvene mreže Twitter, koje su ih učinile omiljenim komunikatorom u javnom prostoru. Radovi se mogu razgledati još danas u Uraniji – prostoru kreacije, na Kvaternikovu trgu.

“Budući da uobičajeni, ozbiljni apeli ponekad ne mogu doprijeti do ‘najpustolovnijih’ ljubitelja prirode, naša Komisija za informiranje i analitiku pronašla je nove načine komunikacije s domaćom i stranom javnosti, a najpopularnijim se pokazao Twitter. Pod korisničkim imenom @HrvatskaGSS, na šaljiv, pomalo ironičan, ali informativan način svakodnevno dijelimo vrijedne savjete kako bi građani učili na tuđim greškama, a ne na vlastitima. Hrvati su ljudi koji se vole našaliti na vlastiti račun pa vjerujem da su upravo zato toliko dobro prihvatili objave s najnovijim zgodama i nezgodama s naših planina, ravnica i voda”, kaže pročelnik HGSS-a.

Poruke poput ‘Što japanka sastavi, ni korona ne rastavi’ ili ‘Dragi turisti, ljudsko biće može preživjeti 3 dana bez vode, ali nemojte to testirati i pazite na sebe i druge’ redovito nasmiješe pratitelje. Inače, iza ove je službe više od 10.000 akcija spašavanja, a danas na godišnjoj razini više od tisuću volontera iz svih dijelova Hrvatske udružuje se na više od 800 akcija – od potraga, preko intervencija, do akcija s helikopterom ili, pak, akcija na vodi. Zbog svojeg inovativnog pristupa komunikaciji, u 2017. HGSS je dobio nagradu Komunikator godine Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) zbog toga što, kako je opisano, “koristi učinkovite kanale da bi prenio važne poruke, a to radi stručno, uvjerljivo, razumljivo, jasno i atraktivno”.

Komentirajte prvi

New Report

Close