Najbolji prijatelji ženama više nisu dijamanti već rubini i safiri. Naime, već osam godina njihova cijena raste brže od cijene dijamanata. Istina, još uvijek su jeftiniji od svojih bijelih odnosno bezbojnih rođaka, međutim kamenje u boji vlada modom.
Cijena naravno raste s potražnjom, međutim rast njihove cijene je uvjetovan i suptilnim sociološkim promjenama koje utječu na ekonomiju. Davne 1953. godine kada je glumica Marilyn Monroe u filmu "Muškarci više vole plavuše" otpjevala pjesmu čiji tekt glasi "to je kamenje koje ne gubi svoj oblik, dijamanti su najbolji djevojčini prijatelji" nakit je stvarno predstavljao svojevrstan ženski miraz koji ne gubi na cijeni. Poklanjali su ga muškarci, a ženama koje su ga dobivale dijamanti su bili svojevrsna "mirovina" koju su mogle prodavati kada više nisu bile mlade i poželjne. Danas nakit sve više kupuju žene, za sebe, pa ga biraju prema svom ukusu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu