Angažiranje poznatih osoba u marketinške svrhe dobro je poznata i redovita praksa, ali ne događa se svaki dan, barem ne u Hrvatskoj, da se u masovnoj prodaji pojavi proizvod koji nosi ime neke estradne zvijezde.
Upravo taj potez napravio je domaći proizvođač sladoleda Ledo, koji je nedavno na tržište lansirao sladoled pod nazivom – Kornet Severina. Pogađate, proizvod je nazvan po poznatoj hrvatskoj pjevačici, koja već otprije sudjeluje u Ledovim marketinškim kampanjama, ali ovo je prvi put da je proizveden sladoled s njenim imenom.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Koliko mi je poznato jedino Severina liže, a Ledo će uskoro nakon izlaska “brenda severina” debelo osjetiti pad prodaje. Uistinu, država apsurda
[emo_vrtimise]
Severina je već odavno marketinški trik, a ne kvalitetan proizvod. U taj marketing je ugrađeno puno antimoralnih, anacionalnih, netradicionalnih i ostalih fuš inicijativa.
bljak! tko bi to lizao!?!?
Sve za bratstvo i jedinstvo! Fuj!
Uključite se u raspravu