Poslovna 2021.
Tihomir Adam

Recept za 2021. – prstohvat tradicije, inoviranje i timski rad koji vraća zajednici

Direktor Zvijezde plus.

Poslovni.hr
29. studeni 2020. u 22:01
Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Kad smo lani planirali poslovanje, bili smo puni optimizma. Rezultati iza nas nadmašili su očekivanja, prognoze su bile dobre i ništa nije upućivalo na to da bi u smjesu poslovnih planova trebalo dodati još jedan prstohvat opreza.

Ove godine planiramo opreznije, ali s istom razinom optimizma jer smo kroz iskustvo poslovanja usred epidemije osvijestili da je tim koji imamo od neprocjenjive važnosti.

Dobar tim koji predano radi i uvijek razmišlja kako riješiti problem umjesto da pred njim zastane preduvjet je uspješnog poslovanja, bez obzira na vanjske okolnosti na koje ne možemo izravno utjecati. Očekujemo da će to doći još više do izražaja i u godini koja slijedi, pa ulaganje u znanje, uvjete rada i zadovoljstvo zaposlenika čine velik dio našeg planiranja budućeg poslovanja.

Drugi velik dio odnosi se na ulaganje u dodatnu modernizaciju procesa i razvijanje novih, inovativnih prehrambenih proizvoda.

Pripremanje obroka kod kuće, što je vještina koju su neki razvili tek tijekom proljetnog lockdowna, i u 2021. će biti važan dio svakodnevnog života, a potrošači sada još više traže funkcionalne, moderne i inovativne proizvode i pritom biraju brendove s dugom tradicijom koje prepoznaju i kojima vjeruju.

U 2021. planiramo im ponuditi nove proizvode, uvoditi nove okuse i otvarati nove kategorije, uz stalan rad na inoviranju postojećih. Naši ključni proizvodi, kao što je Zvijezda suncokretovo ulje, odigrali su strateški važnu ulogu u opskrbi stanovništva u prvom valu pandemije, ali se i pokazali kao vrijedna sirovina za proizvodnju tekućih sapuna tvrtke Sfera Visia Udruge slijepih Zagreb.

U 2021. plan nam je nastaviti sa svim velikim i malim društveno korisnim projektima. Osim što na taj način pokazujemo da cijenimo povjerenje koje dobivamo od zajednice u kojoj poslujemo, prepoznajemo i priliku za uspostavu novih modela poslovanja kroz suradnju i donaciju sirovine koju jedan proizvodi, a drugom je potrebna da bi bio konkurentan na tržištu.

Baš kao što je bio slučaj s proizvodnjom sapuna putem socijalnog poduzetništva.

New Report

Close