Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Rast B2Run-a u Hrvatskoj: Trendovi koji mijenjaju pristup dobrobiti zaposlenika i poslovnom umrežavanju

Autor: Poslovni dnevnik
03. lipanj 2025. u 10:30
Podijeli članak —
Press photo

B2Run bilježi značajan rast interesa iz godine u godinu, što odražava promjene na tržištu rada i sve veću važnost koju zaposlenici i poslodavci pridaju dobrobiti, zajedništvu i neformalnom povezivanju unutar tvrtki.

B2Run, najaktivnije afterwork okupljanje poslovnjaka, ušlo je u jubilarnu 10. sezonu. Utrke u Osijeku, Rijeci i Splitu su iza nas, a tisuće ljudi već planiraju rujansko druženje na Jarunu, kada će se službeno i proslaviti 10 godina od pokretanja B2Runa (tada B2B Run) u Zagrebu.

B2Run bilježi značajan rast interesa iz godine u godinu, što odražava promjene na tržištu rada i sve veću važnost koju zaposlenici i poslodavci pridaju dobrobiti, zajedništvu i neformalnom povezivanju unutar tvrtki. Više o tome govor Dijana i Viktor Vetturelli, kojima je 2025. uistinu godina slavlja. Naime, osim spomenute godišnjice, obilježavaju i 20 godina djelovanja te 5 godina od nastanka socijalne inovacije qohubs.

Dijana i Viktor Vetturelli

Primjećujete li rast interesa za B2Run iz godine u godinu? Što vam ti trendovi govore o tržištu rada i potrebama zaposlenika?

Dijana: B2Run kontinuirano bilježi rast od 15% do 20% godišnje od pandemije, što se može smatrati jasnim trendom za naš događaj. Iako ne možemo govoriti u ime cijelog tržišta rada, ono što primjećujemo kroz povratne informacije sudionika jest sve veći fokus na dobrobit (wellbeing) zaposlenika.

Tvrtke imaju različite motive za sudjelovanje na B2Runu, no zajedničko im je nastojanje da kroz ovakve inicijative potiču međusobno upoznavanje kolega iz drugačije perspektive, jačanje organizacijske kulture te jačaju vidljivost i timski duh svoje organizacije. Ovakvi trendovi ukazuju na to da zaposlenici i poslodavci sve više prepoznaju vrijednost ulaganja u wellbeing, zajedništvo i neformalno povezivanje, što, ako se pametno radi, ima vrijedan utjecaj na organizacijsku kulturu.

Koja je razlika između B2Run i „uobičajenih“ teambuilding aktivnosti?

Viktor: Iako se B2Run često koristi kao teambuilding, ključna razlika je u tome što sudjelovanje nije obavezno – zaposlenici su pozvani, ali ne moraju sudjelovati, niti osjećaju pritisak ako odbiju poziv. Upravo ta dobrovoljnost oslobađa dodatnu energiju, što se vidi u kreativnosti timova: od osmišljavanja vlastitih slogana do međusobne podrške i zajedničke radosti, bez potrebe za vanjskim moderatorima i trenerima koji su uobičajeni na klasičnim teambuildinzima. Na svakom eventu može se vidjeti koliko znanja postoji u poduzećima.

Koliki je poslovni potencijal ovakvog događaja u kontekstu B2B umrežavanja?

Dijana: Ovo pitanje nije moguće kvantificirati jer su motivacije tvrtki različite. Osim naglaska na dobrobiti zaposlenika, B2Run tvrtkama služi kao platforma za predstavljanje sebe kao poželjnog poslodavca, jačanje osjećaja pripadnosti te stvaranje i širenje unutarnje i vanjske mreže kontakata. Sve su to faktori koji otvaraju prilike za kvalitetnu suradnju i poslovni uspjeh. Networking na ovakvim događajima često rezultira novim poslovnim kontaktima, partnerstvima i dugoročnim suradnjama.

Koliko vas radi na pripremi utrke i koliko unaprijed započinju pripreme?

Viktor: Kako se često kaže u sportu, „nakon utakmice, pripreme za sljedeću već počinju“. Za nas B2Run traje cijelu godinu – i između samih događaja kontinuirano komuniciramo, razvijamo nove ideje i radimo na poboljšanjima. Pripreme započinju mjesecima unaprijed, a organizacijski tim uključuje stručnjake iz različitih područja, od logistike do komunikacija, kako bismo osigurali da svaki detalj bude na najvišoj razini i da tvrtke mogu maksimalno iskoristiti sve prednosti koje B2Run pruža.

Postoje li dodatni CSR elementi unutar B2Run inicijative koje biste željeli istaknuti?

Dijana: Kao VETTURELLI, poseban naglasak stavljamo na „S“ u CSR-u – društvenu odgovornost. Sve naše aktivnosti usmjerene su na društvene inovacije, bilo kroz tvrtku kćer qohubs i istoimeno tehnološko rješenje koje omogućava brze i skalabilne promjene u organizacijama, bilo kroz savjetodavne usluge vezane uz jačanje organizacijske kulture, ili kroz projekte poput B2Runa koji potiču umrežavanje među ljudima i organizacijama.

Ljudska interakcija nam je u srcu svih aktivnosti i projekata, a gdje ima interakcije ima i inovacija od društvenog značaja, koje ćemo ove godine višestruko proslaviti, jer obilježavamo 20 godina djelovanja, 10 godina B2Runa i 5 godina od nastanka socijalne inovacije – qohubs. B2Run je savršen je povod da kolege iz ureda i različitih sektora i odjela obuku tenisice, napuste rutinu i upoznaju poslovnu zajednicu u jednom sasvim drugačijem svjetlu, a timovi iz cijele Hrvatske se iznova vraćaju ne zbog natjecanja i rezultata, nego zbog osjećaja pripadnosti i sjajne zabave koja ih svake godine dočeka na stazi i van nje. Prijave za utrku u Zagrebu 25. rujna i proslavu 10. godina B2Run-a su u tijeku, a sve možete napraviti brzo i jednostavno na ovom linku.

Autor: Poslovni dnevnik
03. lipanj 2025. u 10:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close