Osnovana u Sloveniji u siječnju 1973. kao ČDP Delo – Studio za marketing i oglašavanje bila je jedina marketinška agencija na području bivše Jugoslavije, a ubrzo je postala poznata i prestižna marketinška agencija.
Već pet godina nakon osnivanja, njezin glavni kreativni direktor, Jernej Repovš preuzeo je menadžment, i uskoro je svjetlo dana ugledala legendarna kampanja Volim mlijeko koju neki i danas pamte. Tek 1996. Studio marketing je sklopio licencni ugovor s globalnom agencijom JWT, da bi godinu dana kasnije agencija SM JWT Studio Marketing bila otvorena i u Hrvatskoj. "Agencija u Hrvatskoj otpočetka djeluje kao dio globalnog lanca, ali i kao lanac unutar lanca. Naime, Studio Marketing s JWT-jem nije u vlasničkom, već u franšiznom odnosu – imamo njihove klijente i 'know how', a s druge strane smo samostalni", priča nam direktorica zagrebačke agencije SM JWT Jelena Biluš s kojom smo povodom velike obljetnice popričali o počecima, ali i agencijskoj sadašnjosti. "U samim počecima je zasigurno bilo lakše poslovati, jer nije bilo toliko konkurencije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu