Premium linijom vina ciljaju na vrhunske restorane i hotele

Autor: Marta Duić , 29. ožujak 2019. u 14:23
Foto: Silvija Munda

Vina koja nemaju pressing prodaje

U zagrebačkoj kavani Procaffe u sklopu projekta Vinski razgovori početkom ožujka predstavljena je premium linija vina velike istarske vinarije Vina Laguna. Kroz ova vina publika je upoznala drugo lice Vina Laguna, a predstavljeni su pjenušac Blanc de Moi te vina Castell Blanc 2017, Malvazija Istarska duga maceracija 210 Riserva 2012, Riserva LV 2013 te Malvazija Istarska kasna berba 2016.

˝Ova su vina dostupna u posebno biranim restoranima i hotelima i nema ih u retail ponudi. U pitanju je manja serija vina kojim dokazujemo da iako smo velika vinarija, kontinuirano radimo na kvaliteti˝, objašnjava Mia Vukdragović, voditeljica marketinga Vina Laguna.

Vinarija je to koja na više od 600 hektara vinograda uzgaja domaće sorte istarsku malvaziju, teran i borgonju, te poznate svjetske sorte chardonnay, sivi i bijeli pinot, cabernet sauvignon i merlot, muškat žuti i muškat ruža. Ovom premium linijom ciljaju na vrhunske restorane i hotele, a mnoge boce tih limitiranih vina su već rezervirane.

Limitirana serija

˝Kroz ova se premium vina provlači isti stil i elegancija, a opet su suzdržana˝, kaže njihov kreator Milan Budinski, direktor vinarstva i proizvodnje. 

Kako tvrdi Budinski, pjenušca su proizveli 5000-6000 boca po berbi, a primjerice Riserve je napravljeno svega 2300 boca. Napominje kako to vino ne rade svake godine jer naravno, ovisi o tome kakva je bila berba, primjerice 2013. i 2015 definitivno su bile berbe idealne za to vino, a za 2016. godinu će, kako kaže, još vidjeti. Objašnjava kako su za kasnu berbu malvazije odgodili berbu za cca 25 dana. Konkretno grožđe za ovo vino iz berbe 2016.godine brano je tek 10.listopada, a proizveli su svega 2300 boca od 0,375 litara.

˝To su vina koja nemaju pressing prodaje.  Primjerice Riserve je već sad  600-700 boca rezervirano˝, pohvalio se Budinski.

Za razliku od većine vinarija koje muku muče s pronalaskom sezonaca i kvalitetne radne snage, Vina Laguna nemaju taj problem. Kako tvrdi Budinski, njihovi sezonci su ˝stalni sezonci i njih 70-ak su uspjeli zadržati godinama.

Izvoz pomaže brendiranju

Najveća izvozna tržišta Vina Laguna su Njemačka, Poljska i Austrija. ˝Nama je bitan izvoz kvalitete, makar taj izvoz bio u malim količinama. U Europi izvozimo svuda i to radimo upravo zbog brendiranja  vina i Hrvatske kao zemlje vina˝, objašnjava Vukdragović.

Pohvalila se kako su proširili i prodajnu mrežu od Rijeke do Splita i Zagreba, ali Istra im je i dalje glavno tržište.

˝S predrasudama se stalno borimo jer ljudi kad vide široku proizvodnju i naše police u retailu, odmah grade mišljenje. Ovakvim promocijama se trudimo mijenjati percepciju kupaca. Preko 85 posto napše proizvodnje je u staklu i buteljama,  auprvao time smo i dobili povjerenje kupaca˝, poručuje Vukdragović.

 

 

 

Komentirajte prvi

New Report

Close