Na SPORTO-u, međunarodnoj konferencija za sportski marketing i sponzorstva u sportu, Društvo za marketing Slovenije, u konkurenciji od 29 projekata, Paraolimpijski školski dan proglasila je najboljim cjelovitim sportsko-marketinšim projektom te mu dodijelila SPORTO International Award. Riječ je o projektu čiji je cilj promovirati sport osoba s invaliditetom, Paraolimpijaca i Paraolimpijskog odbora te povećati broj osoba s invaliditetom koji se aktivno bave sportom te im na taj način graditi samopouzdanje i održati tjelesnu aktivnost. S obzirom da se sportaši s invaliditetom često doživljavaju socijalnim slučajevima, cilj projekta je da se ta pretpostavka promijeni direktnim utjecajem na mijenjanje društvene svijesti, krenuvši od najmlađih.
Trajao dvije godine
Provodio se dvije godine (krajem ove godine trebao bi završiti) u osnovnim školama diljem Hrvatske u trajanju jednog školskog dana. Naime, tim trenera, sportaša s invaliditetom i animatora kroz četiri seta različitih igara (kreativne radionice koje uključuju poligon s različitim aktivnostima, boćanje u kolicima, kviza, sjedeće odbojke do osobnog razgovora s paraolimpijcima) kod djece su osvještavali po jednu vrijednost Međunarodnog paraolimpijskog pokreta i to od uvažavanja sportskih dostignuća sportaša s invaliditetom do prihvaćanja i uvažavanja razlika. Uz organiziran program u školama projekt "Paraolimpijski školski dan" imao je i svoju popratnu imidž kampanju pod motom "Ono što nemamo, čini nas jačim"". Iza svega toga stajala je tvrtka CiV koja se bavi upravljanjem sponzorstvima.Kako je prilikom dodijele nagrade i istaknula Maja Makovec Brenčič, predsjednica Društva za marketing Slovenije i predsjednica žirija SPORTO nagrade, "CiV je u tom projektu na najiformativniji i najinovativniji način uspio udružiti emotivnost i društvenu odgovornost sportskog marketinga i sponzorstva u regiji".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu