Prije nekoliko dana tisuće mladih iz cijele Europe plesalo je na Zagrebačkom Velesajmu na Dia de Los Muertos Halloween party u organizaciji BSH Events. Taj hrvatski glazbeni brend itekako je poznat i europskoj javnosti – više od 100 tisuća ljudi posjetilo je neko od BSH-ovih događanja, većinom na atraktivnim lokacijama poput Cave Romane u Istri, tvrđava Medvedgrad i Revelin… U snažno rastućoj festivalskoj industriji, u kojoj većinom vladaju strani brendovi, tako je i Hrvatska dobila jakog aduta.
Otkrivanje Hrvatske
Drago Vukelić, kao DJ poznat po imenu Pablo Panda, jedan je od osnivača brenda, a sve je krenulo od jednog dočeka Nove godine koji je organizirao 2014. za širi krug prijatelja. Uslijedio je prvi veći event – BSH Medvedgrad 2015., a logičan nastavak bio je prvi veliki event na obali.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu