Bruketa&Žinić OM su u partnerstvu sa Sense Consultingom odlučili svoje znanje i iskustvo prenositi drugima kroz radionice čiji je cilj pomoći drugim tvrtkama riješiti poslovne izazove koristeći Design Thinking, u svijetu već prihvaćenu metodu poticanja inovacija. U razgovoru za Poslovni dnevnik Nikola Žinić i Vedran Antoljak objašnjavaju kako Design thinking koristi poslovnoj zajednici, u čemu i kako može pomoći te navode uspješne primjere primjene.
Koliko Design Thinking pomaže u poslovanju i snalaženju s poslovnim izazovima?
Antoljak: Design Thinking metodologija proces je pronalaženja inovativnih rješenja za poslovne izazove koji u praksi dokazuje svoje prednosti kod najuspješnijih korporacija, tvrtki i organizacija. Taj pristup koristi skup alata koji nam pomažu u pronalaženju rješenja za složene poslovne izazove, pritom se oslanjajući na različitosti sudionika tog procesa. Tamo gdje tradicionalni poslovni alati ne mogu dovoljno dobro obuhvatiti suvremeno društvo, gospodarsku stvarnost te ubrzan razvoj i sve veću primjenu tehnologije – pokazuje odlične rezultate.
Žinić: Metoda sama po sebi ne garantira instant rezultate jer je ključ u otvorenosti sudionika, da se"razgolite i suoče s problemom, da ga rasture na dijelove i ponovno sastave. Tijekom procesa, kroz analizu, nerijetko čujete što možda i ne želite čuti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu