S povratkom publike pred male ekrane u rujnu svake godine počinje i bitka televizijskih postaja za naklonost gledatelja. Uvrštaju se nove emisije, podižu projekti, lansiraju nove sezone i kada sve tri jesenske sheme zažive, zbrajaju se rezultati. Sve naše nacionalne televizijske postaje strepe pred prvim podacima o gledanosti novih projekata, budući da su oni nerijetko i najbolji pokazatelj čija će ovo sezona biti, uz koga će najviše gledatelja ostati sljedećih mjeseci i tko će se, na kraju, smatrati pobjednikom. I ono najvažnije, privući oglašivače.
Vodeći već četiri godine
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu