Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Nova Toyota Avensis za one je koji kupuju razumom, a ne srcem

Autor: Srđan Hebar,VLM
19. siječanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —

Okolicom Nice vozili smo redizajniranog ‘japanca’ iz Velike Britanije

Vozeći se Azurnom obalom od Monte Carla prema Nici prvi smo puta imali prilike isprobati redizajniranu Toyotu Avensis koja je svjetsku premijeru imala u rujnu prošle godine na Frankfurt Auto Showu. Probijajući se po Promenadi de la Croisette u Cannesu među Bentleyjima, skupocjenim Mercedesima AMG, dakle centrom grada u kojem tek tinejdžeri voze “jeftinije” Mini Cooper S modele, naš je novi automobil, inače četvrta generacija Avensisa, prošao nezamijećeno. Malo je francuske bogataše bilo briga što je japanski autumobil koji je konkurencija Passatu, Accordu ili Mondeu postao još udobniji i ekonomičniji, da ima markatnu, prednju masku, utegnute bočne linije, da njegov 2.0 litreni D-4D dizelski motor (124 KS), troši kao na kapaljku…

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

No, Avensis tim milijunašima i nije namijenjen. Oni žele šminku, sportska vozila, koja zovu na stiskanje gasa, u kojima srce ubrzano tuče kad se vozi, a glave za njima okreću. A to nije bila filozofija Avensisovih dizajnera. Čak su i “cajgere” ostavili da izgledaju kao iz nekog deset godina starijeg automobila. Ono na što su gađali je da njihov automobil bude “eco-friendly”, odnosno da ima manju emisija CO2 (do 119 g/km), te manju potrošnju (4,5 l/100km, uz vrlo tihi dizelski motor. Uz to, Avensis ima doista lijep interijer, u kojem pogled privlači centralna konzola, koju je u odnosu na treću generaciju ionako trebalo osvježiti, a novi multimedijalni “Touch & Go Plus” sustav olakšava orijentaciju po nepoznatim uličicama, prima čak i smsove s vašeg telefona, šalje e-mailove, spaja se na Facebook te privlači cijenom od svega 500 eura. Bez problema bi se automobilom koji se proizvodi na Otoku moglo putovati satima. Niska cijena održavanja Toyote te velika kilometraža koju dizelski motor može priječi tijekom godina, dovoljan je poziv u salone gdje stiže početkom godine. Dakako, onima koji žele pametno investirati, koji kad kupuju koriste razum.

Vozeći se Azurnom obalom od Monte Carla prema Nici prvi smo puta imali prilike isprobati redizajniranu Toyotu Avensis koja je svjetsku premijeru imala u rujnu prošle godine na Frankfurt Auto Showu. Probijajući se po Promenadi de la Croisette u Cannesu među Bentleyjima, skupocjenim Mercedesima AMG, dakle centrom grada u kojem tek tinejdžeri voze “jeftinije” Mini Cooper S modele, naš je novi automobil, inače četvrta generacija Avensisa, prošao nezamijećeno. Malo je francuske bogataše bilo briga što je japanski autumobil koji je konkurencija Passatu, Accordu ili Mondeu postao još udobniji i ekonomičniji, da ima markatnu, prednju masku, utegnute bočne linije, da njegov 2.0 litreni D-4D dizelski motor (124 KS), troši kao na kapaljku…

No, Avensis tim milijunašima i nije namijenjen. Oni žele šminku, sportska vozila, koja zovu na stiskanje gasa, u kojima srce ubrzano tuče kad se vozi, a glave za njima okreću. A to nije bila filozofija Avensisovih dizajnera. Čak su i “cajgere” ostavili da izgledaju kao iz nekog deset godina starijeg automobila. Ono na što su gađali je da njihov automobil bude “eco-friendly”, odnosno da ima manju emisija CO2 (do 119 g/km), te manju potrošnju (4,5 l/100km, uz vrlo tihi dizelski motor. Uz to, Avensis ima doista lijep interijer, u kojem pogled privlači centralna konzola, koju je u odnosu na treću generaciju ionako trebalo osvježiti, a novi multimedijalni “Touch & Go Plus” sustav olakšava orijentaciju po nepoznatim uličicama, prima čak i smsove s vašeg telefona, šalje e-mailove, spaja se na Facebook te privlači cijenom od svega 500 eura. Bez problema bi se automobilom koji se proizvodi na Otoku moglo putovati satima. Niska cijena održavanja Toyote te velika kilometraža koju dizelski motor može priječi tijekom godina, dovoljan je poziv u salone gdje stiže početkom godine. Dakako, onima koji žele pametno investirati, koji kad kupuju koriste razum.

Konjske snage

Kupcima Avensisa najprivlačniji najslabiji motor
Poboljšani 2,0 D4D turbodizelski motor (124 KS) nije i jedini, iako većina kupaca traži njega. Nešto bučniji je snažniji 2,2 D-4D dizelaš (150 KS), a najjači dizelaš ima 177 KS. Nude se i benzinci 1,6 (132KS), 1,8 (147 KS) te 2,0 (152KS). Svi imaju šesterostupanjske mjenjače, dok se automatski doplaćuju. Uz ESP, ima i adaptivni tempomat, koji vraća željenu brzinu kada se raščisti cesta.




Autor: Srđan Hebar,VLM
19. siječanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close