Tržište naplatnih TV usluga u Hrvatskoj slabo je razvijeno te sukladno tome pruža veliki potencijal za rast. Osobito se to odnosi na IPTV platformu, koja bilježi najintenzivniji rast udjela u kućanstvima. Također, trendovi rezanja budžeta i deflacije cijena oglašavanja u laganom su padu.
"Općenita ekonomska situacija doživljava lagani oporavak tako da zasigurno možemo očekivati stagnaciju vrijednosti TV tržišta, a nadati se blagom porastu istog u narednom periodu", naglasci su studije "Mogućnosti uvođenja novi naplatnih TV usluga", koju je za Agenciju za elektroničke medije napravila tvrtka AGB Nielsen Media Research. Studija pokazuje trenutnu ponudu kanala u Hrvatskoj, njihovu gledanost te dostupnost naplatnih, odnosno usluga "na zahtjev" ističući i ekonomske pokazatelje TV industrije u RH. Prema studiji najgledaniji kanali, uključujući zemaljske i ostale platforme, su Nova TV, čija gledanost iznosi 20, 42 posto. Novu slijedi HTV1 s gledanošću od 15,78 posto te RTL s 15,20 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu