Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Nestlé žitarice i Nescafe kava broj 1 u Hrvatskoj po izboru građana

Autor: Objava za medije
20. svibanj 2014. u 17:02
Podijeli članak —
Press foto

Prema glasovima 1.200 ispitanika u najnovijem Best Buy Award istraživanju Nestlé žitarice i NESCAFÉ proglašeni su najboljim brendovima po izboru hrvatskih potrošača

Prema glasovima 1.200 ispitanika u najnovijem Best Buy Award istraživanju Nestlé žitarice i NESCAFÉ proglašeni su najboljim brendovima po izboru hrvatskih potrošača. Ispitanici su na pitanje koji brednovi iz kategorija instant kave i žitarica za doručak nude najbolji omjer cijene i kvalitete, najviše puta odabrali navedene Nestlé brendove. 
  
U ovom istraživanju je korištena inovativna metoda CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness), kojom su dobiveni relevantni odgovori, a koji su odraz onog čega se ljudi prisjete nakon što dobro razmisle o tome koji proizvodi uistinu ispunjavaju njihove specifične potrebe, a ne onoga na što prvo pomisle. 
  
,,Iznimno smo ponosni što su potrošači i ove godine prepoznali Nestlé proizvode kao najbolje, i to u dvije kategorije, što pokazuje da vole naše proizvode i da su im vjerni. Nestlé uvijek nastoji zadovoljiti potrebe svojih potrošača, nudeći im ukusnu te ujedno nutritivno kvalitetnu hranu i pića te pokreće razne inicijative kojima potiče na uravnotežen i zdrav način života. Ovakva priznanja su nam potvrda da u tome i uspijevamo.''- izjavila je Irena Kurtanjek iz odjela Komunikacija i marketinških servisa Nestlé Adriatic. 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prema glasovima 1.200 ispitanika u najnovijem Best Buy Award istraživanju Nestlé žitarice i NESCAFÉ proglašeni su najboljim brendovima po izboru hrvatskih potrošača. Ispitanici su na pitanje koji brednovi iz kategorija instant kave i žitarica za doručak nude najbolji omjer cijene i kvalitete, najviše puta odabrali navedene Nestlé brendove. 
  
U ovom istraživanju je korištena inovativna metoda CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness), kojom su dobiveni relevantni odgovori, a koji su odraz onog čega se ljudi prisjete nakon što dobro razmisle o tome koji proizvodi uistinu ispunjavaju njihove specifične potrebe, a ne onoga na što prvo pomisle. 
  
,,Iznimno smo ponosni što su potrošači i ove godine prepoznali Nestlé proizvode kao najbolje, i to u dvije kategorije, što pokazuje da vole naše proizvode i da su im vjerni. Nestlé uvijek nastoji zadovoljiti potrebe svojih potrošača, nudeći im ukusnu te ujedno nutritivno kvalitetnu hranu i pića te pokreće razne inicijative kojima potiče na uravnotežen i zdrav način života. Ovakva priznanja su nam potvrda da u tome i uspijevamo.''- izjavila je Irena Kurtanjek iz odjela Komunikacija i marketinških servisa Nestlé Adriatic. 

Autor: Objava za medije
20. svibanj 2014. u 17:02
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close