Američki zabavni show "American Idol" posljednjih je pet godina slovio kao najskuplji show za oglašivače, što je pokazalo i istraživanje Advertising agea. No, cijena 30 sekundnog spota u tom Foxovom pjevačkom šou srozala se munjevitom brzinom, a primat na tržištu preuzela je NBC-jeva sportska emisija "Sunday Night Football". Prošle godine te dvije emisije bile su podjednake u cijeni reklame, no prosječna reklama u trajanju od 30-ak sekundi u sezoni 2012.- 2013. napumpat će budžet emisije Sunday Night Football s 545.142 dolara, za razliku od 512.367 iz prošle sezone.
Pada cijena spotova
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu