Rovinjski hotel Lone protekloga se vikenda pretvorio u centralno mjesto glavnih aktera marketinške scene. Svatko tko je "netko" u marketniškoj industriji došao je, naime, na nacionalni festival oglašavanja – Dane komunikacija.
Festival je okupio oko 1200 ljudi koji su u dva konferencijska dana imali prilike slušati savjete i iskustva svjetskih i domaćih marketinških stručnjaka. Jedan od osebujnijih nastupa svakako je bio onaj Farisa Yakoba koji je govorio o promjenama koje nam je donijela digitalizacija, kako je utjecala na oglašavanje te sve veće povezivanje s potrošačima. Ipak, prisutne je podsjetio na činjenicu koja se često zaboravlja – da je marketing uvijek u službi profita. "Sve priče o povezivanju s potrošačima, društvenoj odgovornosti i slično, sve se to u konačnici radi zbog profita. Ne kažem da to treba biti tako, ali je. Mi mijenjamo ponašanje potrošača kako bi kompanijama zaradile novac", kazao je Yakob.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu