Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Na BalCannesu sve najbolje iz regije

Autor: Poslovni.hr
18. rujan 2013. u 09:17
Podijeli članak —
Photo: Zeljko Lukunic/PIXSELL

Ovogodišnji BalCannes koji se od 20. do 22. rujna održava u sklopu 6. Weekend Media Festivala u Rovinju privukao je čak 60 agencija i 71 oglašivača iz regije.

Najzanimljiviji marketinški radovi koji su se proteklih godinu dana mogli vidjeti na području Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije i Crne Gore i Hrvatske i ove će godine biti prikazani na regionalnoj reviji najboljih reklamnih agencija – BalCannesu. Prvo izdanje BalCannesa, koje je održano lani u sklopu Weekend media festivala, već je proglašeno marketinškim događajem prošle godine, a sudeći po odazivu agencija i oglašivača ni ove godine neće biti ništa manje zanimljivo. 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Ovogodišnji BalCannes koji se od 20. do 22. rujna održava u sklopu 6. Weekend Media Festivala u Rovinju privukao je čak 60 agencija i 71 oglašivača iz regije. Prijavljeno je ukupno 82 rada što je iznimno veliki odaziv, s obzirom na to da su se mogli prijavljivati radovi nastali u zadnjih godinu dana, dok je prvi BalCannes uključivao radove nastale unazad dvije godine.

Najzanimljiviji marketinški radovi koji su se proteklih godinu dana mogli vidjeti na području Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije i Crne Gore i Hrvatske i ove će godine biti prikazani na regionalnoj reviji najboljih reklamnih agencija – BalCannesu. Prvo izdanje BalCannesa, koje je održano lani u sklopu Weekend media festivala, već je proglašeno marketinškim događajem prošle godine, a sudeći po odazivu agencija i oglašivača ni ove godine neće biti ništa manje zanimljivo. 

Ovogodišnji BalCannes koji se od 20. do 22. rujna održava u sklopu 6. Weekend Media Festivala u Rovinju privukao je čak 60 agencija i 71 oglašivača iz regije. Prijavljeno je ukupno 82 rada što je iznimno veliki odaziv, s obzirom na to da su se mogli prijavljivati radovi nastali u zadnjih godinu dana, dok je prvi BalCannes uključivao radove nastale unazad dvije godine.

Svi prijavljeni radovi bit će prikazani u BalCannes dvorani WMF-a , a oglašivači će tijekom cijele godine moći pretraživati agencije i njihove radove na BalCannes Yellow Pages stranicama, regionalnoj online bazi koja će nakon ovogodišnjih prijava biti obogaćena znatnim brojem novih agencija.

Iako BalCannes nije natjecanje i ne dodjeljuju se nagrade, ocjenjivački sud novinara iz regije koji prate industriju oglašavanja među prijavljenima je odabrao 25 radova koji će imati priliku osobno se predstaviti brojnim oglašivačima okupljenim na WMF-u. 

Novost na ovogodišnjem BalCannesu su dvije tematske panel rasprave. Na prvoj će u petak 20. rujna, kao uvod u reviju, veliki oglašivači govoriti o tome kako biraju agenciju s kojom surađuju, dok će dan kasnije čelni ljudi vodećih regionalnih agencija na svom panelu govoriti o servisiranju regionalnih klijenata i spajanju tržišta.

Autor: Poslovni.hr
18. rujan 2013. u 09:17
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close