Najzanimljiviji marketinški radovi koji su se proteklih godinu dana mogli vidjeti na području Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije i Crne Gore i Hrvatske i ove će godine biti prikazani na regionalnoj reviji najboljih reklamnih agencija – BalCannesu. Prvo izdanje BalCannesa, koje je održano lani u sklopu Weekend media festivala, već je proglašeno marketinškim događajem prošle godine, a sudeći po odazivu agencija i oglašivača ni ove godine neće biti ništa manje zanimljivo.
Ovogodišnji BalCannes koji se od 20. do 22. rujna održava u sklopu 6. Weekend Media Festivala u Rovinju privukao je čak 60 agencija i 71 oglašivača iz regije. Prijavljeno je ukupno 82 rada što je iznimno veliki odaziv, s obzirom na to da su se mogli prijavljivati radovi nastali u zadnjih godinu dana, dok je prvi BalCannes uključivao radove nastale unazad dvije godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu