Podatci o slušanosti pojedinih radio- postaja ponekad su zbunjujući. Tako primjerice istraživanje agencije De facto provedeno u zadnjem kvartalu 2013. navodi da je splitski Jadranski radio drugi po slušanosti u Splitsko-dalmatinskoj županiji, s neznatnim zaostatkom iza Radio Dalmacije.
Međutim, prema agenciji Ipsos Puls, na drugom mjestu je Otvoreni radio, a Jadranski radio tek je na sedmom mjestu, sa vrlo skromnim dosegom. Donekle je slična situacija sa Radio Korzom, koji je po De factu četvrti u riječkoj regiji, a po Ipsosu tek šesti. Oba su radija relativno nova, urbanog profila i ciljaju na takvu publiku, i niti jedan od njih nije u sustavu neke mreže, a toliko različiti podatci ponekad im odmažu u traženju oglašivača. Davor Derniković, direktor Radio Korza, slaže se da su razlike u metodologiji vrlo velike, a toliko različiti podatci zbunjuju klijente. "Bojim se da neke agencije i fingiraju podatke. Jasno mi je da se danas nikome ne da deset minuta odgovarati na telefonsku anketu, pa se vjerojatno rezultati ponekad i prepisuju iz mjeseca u mjesec ", kaže Derniković. Teško mu je, primjerice, protumačiti podatak da Radio Korzo ima 20.000 facebook fanova i, po podatcima Ipsosa, višestruko manji doseg u slušateljstvu. "Agencija Ipsos je kod nas uvriježena i njihove se podatke najviše rabi. Međutim, oni uglavnom rade putem fiksnih telefona, pa stoga ne zahvaćaju radno aktivno stanovništvo, odnosno našu ciljenu publiku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu