Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Medijska potrošnja raste u svijetu, samo Europa pada

Autor: Stjepan Škramić
08. srpanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —

Prema podacima analitičke kuće Nielsen, globalna medijska potrošnja je nakon dobrih rezultata krajem 2011. godine nastavila s rastom i u prvom kvartalu ove godine – čak 3,1 posto u usporedbi s istim periodom prošle godine, a ukupna je medijska potrošnja porasla na 128 milijardi dolara.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U porastu prednjače Blisk Istok i Afrika gdje je porast iznosio čak 23,3 posto, a slijedi ih Latinska Amerika s 9,6 posto. U SAD-u je potrošnja porasla za 2,1 %, dok je u Europi zabilježen pad od 1,4 % pri čemu su najlošiji rezultati u zemljama koje su najviše pogođene recesijom poput Grčke i Španjolske.

Prema podacima analitičke kuće Nielsen, globalna medijska potrošnja je nakon dobrih rezultata krajem 2011. godine nastavila s rastom i u prvom kvartalu ove godine – čak 3,1 posto u usporedbi s istim periodom prošle godine, a ukupna je medijska potrošnja porasla na 128 milijardi dolara.

U porastu prednjače Blisk Istok i Afrika gdje je porast iznosio čak 23,3 posto, a slijedi ih Latinska Amerika s 9,6 posto. U SAD-u je potrošnja porasla za 2,1 %, dok je u Europi zabilježen pad od 1,4 % pri čemu su najlošiji rezultati u zemljama koje su najviše pogođene recesijom poput Grčke i Španjolske.

Autor: Stjepan Škramić
08. srpanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close