Prema podacima analitičke kuće Nielsen, globalna medijska potrošnja je nakon dobrih rezultata krajem 2011. godine nastavila s rastom i u prvom kvartalu ove godine – čak 3,1 posto u usporedbi s istim periodom prošle godine, a ukupna je medijska potrošnja porasla na 128 milijardi dolara.
U porastu prednjače Blisk Istok i Afrika gdje je porast iznosio čak 23,3 posto, a slijedi ih Latinska Amerika s 9,6 posto. U SAD-u je potrošnja porasla za 2,1 %, dok je u Europi zabilježen pad od 1,4 % pri čemu su najlošiji rezultati u zemljama koje su najviše pogođene recesijom poput Grčke i Španjolske.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu