Briga za okoliš u fokusu je mnogih kampanja i akcija, a kompanije i trgovački lanci sve su više fokusirani na ekološku komponentu poslovanja te kroz svoje marketinške kampanje i projekte pozivaju građane da se uključe. U četvrtak je predstavljen novi projekt Franck Beestro usmjeren na zaštitu ugroženih pčelinjih zajednica koje su nezamjenjiv dio našeg ekosustava. Uz podršku Hrvatskog pčelarskog saveza, lider na hrvatskom tržištu proizvoda od kave Franck želi podići svijest o važnosti pčela za život na Zemlji te svoje potrošače i širu javnost potaknuti da daju svoj doprinos u očuvanju prirodnih resursa i zaštiti pčela.
Naime, Franck Beestro je posebna limena posuda u kojoj se nalaze dvije kutije čaja i sjeme medonosnog cvijeća i začina koje se u posudu može posijati, a idealna je za balkon, prozor, terasu ili vrt te tijekom sezone cvjetanja osigurava dovoljno hrane za desetke pčela. Ilustraciju na posudi reljefnog oblika potpisuje Vedran Klemens, jedan od najboljih hrvatskih likovnih umjetnika nove generacije.




Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu