Koliko je izazovno pomiriti poslovne potrebe i želje mlađih i starijih generacija?

Autor: Promo , 05. rujan 2023. u 08:24
Foto: WMF

Nakon koronavirusa, među mlađim generacijama ostala je potreba za fleksibilnim vremenom i mogućnošću rada od kuće, dok se, s druge strane, oni nešto stariji i dalje osjećaju ugodnije s tradicionalnim radnim uvjetima. 

U dinamičnom poslovnom okruženju, promjenama na tržištu rada na kojemu nove generacije nameću potpuno drugačije prioritete odabira poslodavaca, upravljanje ljudskim resursima postalo je iznimno složeno i zahtjevno područje. HR više nije samo administrativna funkcija unutar organizacije, već je postao ključan čimbenik koji oblikuje uspjeh i konkurentnost tvrtki u modernom dobu. Razvoj tehnologije, promjene zakonodavstva, sveprisutna globalizacija i promjene u radnoj snazi čine HR kompleksnijim nego ikada prije. Upravo je transformacija radne snage tijekom proteklog stoljeća donijela nove izazove. Pripadnici različitih generacija, svaki s vlastitim vrijednostima, očekivanjima i načinom rada, moraju se uskladiti unutar istih radnih timova. Te generacijske razlike mogu zahtijevati prilagodljive politike i strategije kako bi se osigurala optimalna radna atmosfera.

Pripadnici Generacije Z i Milenijalaci odrasli su u dobu brzog tehnološkog napretka što im je omogućilo kvalitetnije razumijevanje i veću udobnost u korištenju digitalnih alata i tehnologija. Naravno, dovelo je i do toga da mlađe generacije preferiraju digitalnu komunikaciju, dok starije generacije više cijene osoban i direktan kontakt, preferirajući razgovore uživo i telefonske pozive. Nakon koronavirusa, među mlađim generacijama ostala je potreba za fleksibilnim vremenom i mogućnošću rada od kuće, dok se, s druge strane, oni nešto stariji i dalje osjećaju ugodnije s tradicionalnim radnim uvjetima.

HR.Weekend na Weekend Media Festivalu

Kako najbolje razumjeti ove razlike koje pomažu organizacijama stvarati inkluzivno i uspješno radno okruženje za sve generacije, bit će glavna tema na HR Weekendu. Riječ je o novom festivalu koji će se održati u sklopu Weekend Media Festivala od 21. do 24. rujna u Rovinju. HR Weekend je namijenjen svim HR profesionalcima, voditeljima ljudskih potencijala, poslodavcima i predstavnicima tvrtki, kao i svima zainteresiranim za razvoj i primjenu inovativnih strategija u upravljanju ljudskim resursima.

Vrhunski HR stručnjaci

Iako se održava prvi put, organizatori su se potrudili za programski dio osigurati nastupe stručnjaka i profesionalaca iz ove, u poslovnim svijetu, nikad važnije industrije. Jedno od najjačih imena koje će doći svakako je dr. Nikolaos Dimitriadis, globalno poznati neuroznanstvenik koji neuroznanost primjenjuje u poslovnom i obrazovnom sektoru već više od 15 godina, a radio je s vodećim brendovima poput IKEA-e, IBM-a, JTI-a, Nestle-a, Johnson&Johnson-a, AstraZenece, T-Mobilea, Pierre Fabrea, Coca-Cole, Banca Intesa Sanpaola, Microsofta, Cisca, SAP-a, VMware-a, Emirates NBD-a, Raiffeisen Banke, Societe Generale, Credit Agricole, Rauch-a, Teekanne-a, USAID-a i drugih.

U Rovinj stiže i Munawar Ahmed koja radi  kao gostujuća predavačica na Stanfordu, učeći iskusne timove kako djelovati učinkovito, ali ne izgubiti ljudskost. Weekend publici otkrit će sve tajne privlačenja pripadnika Z generacije i načine kako olakšati sveprisutni generacijski jaz. A da je psihologija važna za HR potvrđuje činjenica da je upravo ona ključna zbog dubokog utjecaja koji ljudski um, motivacija i ponašanje imaju na uspjeh organizacije. Zato će hrvatska klinička psihologinja prof. dr. sc. Nataša Jokić-Begić održati predavanje o narcizmu, makijavelizmu i psihopatiji. Isto tako, na pozornicu će stupiti Tanja Bulbuk Jergović, potpredsjednica Uprave za ljudske resurse tvrtke Infinium koja je dvostruka dobitnica nagrade Najbolje HR prakse. Kako bi podijelio svoje znanje i iskustvo o inovativnim metodama rada u HR-u, govornicima će se pridružiti i psiholog i stručnjak za upravljanje ljudskim resursima Slobodan Jović, osnivač platforme Selekcija.hr koja olakšava postupak selekcije kandidata za zapošljavanje.

Znanja, iskustva i prakse na Festivalu zasigurno neće izostati, a sve vijesti i informacije o novom festivalu o ljudskim potencijalima pročitajte ovdje i osigurajte ulaznice po late bird cijenama koje su dostupne do 31. kolovoza.

Komentirajte prvi

New Report

Close