Istraživanja su pokazala da čak 25% obavljenih kupovina uzrokuje neki problem. 2/3 nezadovoljnih kupaca se neće žaliti, prestat će kupovati.
Iznimno je važno da uvijek odgovorite na primljeni prigovor. Ako je prigovor opravdan prihvatite krivnju i ispričajte se. Pokušajte se oduprijeti tome da problem prebacite na nekog drugog, kolegu ili šefa jer, gledajući očima vašeg kupca, vi ste predstavnik tvrtke i njega ne zanima tko je kriv, već kako će se to riješiti.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu