Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kad vam se prijatelj pohvali spasonosnim ‘lajkom’, pokažite mu ovo

Autor: Poslovni.hr
02. svibanj 2013. u 16:41
Podijeli članak —
Screenshot

Švedski UNICEF poručuje kako “lajkanje” neće isporučiti cjepiva bolesnoj djeci.

U svojoj posljednjoj televizijskoj kampanji, švedski UNICEF priznao je nešto što su mnogi, čini se, zaboravili: "Facebook lajkovi ne spašavaju živote". Video je na YouTubeu postao viralan u rekordnom roku, a njegov je glavni protagonist bolesni dječak Rahim koji ironično poručuje kako se ne brine za svoju egzistenciju zbog svekolike Facebook zajednice.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Njegova izjava rezultat je preokupacije mnogih organizacija i brandova s prikupljanjem lajkova. Švedski UNICEF poručuje kako "lajkanje" neće isporučiti cjepiva bolesnoj djeci.

U svojoj posljednjoj televizijskoj kampanji, švedski UNICEF priznao je nešto što su mnogi, čini se, zaboravili: "Facebook lajkovi ne spašavaju živote". Video je na YouTubeu postao viralan u rekordnom roku, a njegov je glavni protagonist bolesni dječak Rahim koji ironično poručuje kako se ne brine za svoju egzistenciju zbog svekolike Facebook zajednice.

Njegova izjava rezultat je preokupacije mnogih organizacija i brandova s prikupljanjem lajkova. Švedski UNICEF poručuje kako "lajkanje" neće isporučiti cjepiva bolesnoj djeci.

Ostali oglasi prikazuju situacije u kojima mušterija u restoranu pokušava platiti ručak lajkovima ili pak "palcem gore" platiti novi džemper.

"Cjepiva se ne kupuju lajkovima. Donirajte UNICEF-u novac kako biste spasili dječje živote", poručuju u oglasu.  

Autor: Poslovni.hr
02. svibanj 2013. u 16:41
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close