Instagram će u narednim tjednima vjerojatno početi s objavom prvih oglasa koji će se pojavljivati na sučeljima korisnika. To su iz kompanije čiji je vlasnik Facebook najavili prošloga tjedna, no poručili su kako će takvo oglašavanje uvoditi postupno. Ipak, mnogi oglašivači smatraju da toj platformi još uvijek nedostaje drugih oblika promocije, prvenstveno mogućnost da se individualnim korisnicima dopusti da preko Instagrama monetiziraju vlastite postove. Koncept monetizacije postova na Instagramu našao se u fokusu rasprave na nekoliko konferencija održanih prošlog mjeseca u Sjedinjenim Američkim Državama. “Kada je Instagram spomenuo ideju unovčavanja postova, u publici su se mogli čuti uzdasi”, podsjetio je Cristy Ebert, menadžer za sadržajni marketing u tvrtki Rakuten LinkShare u razgovoru za AdWeek je kazao kako postoji veliki interes za to područje. Blogeri, primjerice, lako mogu promovirati postove na vlastitim stranicama, pa čak i tvitovima na Twitteru putem linkova, a još uvijek ne mogu učiniti isto sa svojim korisničkim stranicama na Instagramu jer ta platforma još ne dopušta dodavanje linkova u opisu ili naslovu fotografija.
Istovremeno, raste broj objava koje su prepune brendova i proizvoda. Korisnici ih objavljuju na slikama gdje primjerice, daju savjete za “izgled tjedna”, ili pak preko slika omiljenog ruža ili najnovije torbe koju svatko mora imati. A sve to naravno zbog reklame. “Za mene je reklamiranje na Instagramu prirodno, jer je to mjesto gdje odlaze potrošači kako bi otkrili nove proizvode”, poručila je Karen Macumber, direktorica marketinga na ShopAdvisoru, koja s izdavačima radi na tome da sadržaj učini “kupljivim”. Ona naime smatra kako je Instagram pravo mjesto za zainteresirati kupca za nešto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu