Hrvatska konferencija o blogerima i blogerskoj zajednici Diablog koju je prošle godine pokrenula agencija za komunikacijski menadžment Dialog komunikacije u studenom je održana drugi put, a ovogodišnje su izdanje posvetili mjerenju učinka blogerskih kampanji na poslovanje brendova.
Glavna predavačica bila je Erin Salisbury, starija savjetnica za istraživanja i analitiku u jednoj od vodećih svjetskih komunikacijskih agencija američkom Ketchumu. U razgovoru za Poslovni dnevnik iznijela je svoje viđenje suvremenoga marketinga te pojasnila kako se zapravo mjere njegovi učinci i dosezi, a pri tome kao faktor ključan za uspjeh pojedine kampanje istaknula povjerenje kupaca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu