Jeste li ikada ušli u supermarket kupiti par stvari i izašli s punom košaricom i polupraznim novčanikom? Definitivno da i zamišljamo više puta. Znajte da niste sami, čak i najpažljiviji ljudi lako mogu upasti u jednu od brojnih zamki supermarketa. Mnogo je strategija koje provode oni koji upravljaju trgovinom, počevši od visine polica. Potonji, naime, nisu zamišljeni ležerno, već imaju za cilj utjecati na naše kupovne izbore, piše Novi list.
Kako? Možda nikada niste previše razmišljali o tome, ali nije slučajno što našu pažnju najviše privlače proizvodi najpoznatijih (a često i skupljih) brendova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu