Na trećem po redu okupljanju Poslovnog kluba Hrvatske poštanske banke predsjednik Uprave tvrtke Iločki podrumi Mladen Papak predstavio je vino iločki traminac. Poslovni klub najveće banke u domaćem vlasništvu s radom je počeo krajem prošle godine, a jedanput mjesečno se na druženju predstavi neki od uspješnih bančinih komitenata. “Svaki mjesec HPB Poslovni klub provodi nekoliko programa, a sve radi proširivanja kulturnih horizonata i kvalitetnog druženja”, pojasnio je Franjo Sinković, Izvršni direktor marketinga i prodaje.
Domaćin sastanka
Domaćin trećeg sastanka HPB Poslovnog kluba bio je izvršni direktor Direkcije za velika poduzeća i javni sektor Ivan Sabljo koji je riječima hvale za tvrtku Iločki podrumi i otvorio niz degustacija najprobranijih proizvoda tvrtke. “Iločki podrumi su tvrtka s vrhunskim proizvodima i odlični su klijenti naše banke bez dana dospijeća”, pohvalio je Sabljo.Druženje su započeli s degustacijom znatnog dijela iločke arhive koja se obnavlja od 1945. godine – graševinom. Inače, iločka graševina je vrhunsko bijelo polusuho vino zelenkasto zlatne boje te čini čak 30 posto potrošnje svih vina u Hrvatskoj. Zajedno s malvazijom i plavcem malim čini čak polovicu potrošnje vina na domaćem tržištu. Zatim je na red došlo i vino večeri, proizvedeno na desnoj strani Dunava, obroncima Fruške gore – iločki traminac. Uzvanici su prvo uživali u okusu izborne berbe traminca, vrhunskog predikatnog vina s područja Principovac. Vrhunac druženja svakako je bilo kušanje kasne berbe traminca, vrhunskog predikatnog vina proizvedenog od grožđa napadnutog plemenitom plijesni. Karakterizira ga visoka koncentracija šećera koja se može dobiti samo na odabranim položajima iločkog vinogorja. “Iločki se traminac nalazi na engleskom dvoru još od 19. stoljeća, a služen je na krunidbi kraljice Elizabete II. te je izložen je u kraljičinoj zbirci vina”, istaknuo je Mladen Papak. Razlog zbog kojeg je baš iločki traminac odabran za krunidbu Elizabete II. leži u činjenici da baš u Iloku iskazuje najbolje sortne osobine. Na tom se području vino proizvodi još od 1710. i odlikuju ga izražene sortne arome i buke. Sortiment tvrtke čine još i rajnski rizling, chardonnay, souvignon, cabernet souvignon i frankovka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu